Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Brand Problemen
MAGIX User Board > Nederlands > Vragen over MAGIX programma's > Video deLuxe
Directoreve
ik probeer al een paar uur m'n film op dvd te branden (met mvd2005 plus) en t blijft maar mislukken... als ik op "probleemoplosser" druk en dan op oude systemen (aangezien dat z'n probleem schijnt te zijn) krijg ik het bericht dat Magix Video Deluxe al bezich is... dan sluit je via taakbeheer dat proces af en blijkt het niet waar te zijn en kun je het programma weer opstarten om het hele probleem nog een keer te krijgen. Na wat rond zoeken op deze site heb ik de burning routines gedownload maar ook deze lossen het probleem niet op.... wie kan mij helpen???
FransS
hoi directoreve,

Laat eens weten wat je er zoal op je computer hebt staan en wat voor systeem je mee werkt wellicht kunnen we dan wat meer aan je uitleggen .

Frans S. user.gif
Directoreve
Frans S ... wat voor soort programma's wil je weten?? k werk iig met windows XP en pentium 4...

groetjes director.gif Directoreve
landrover
Op welk moment mislukt het proces? Heb je brandsoftware geinstalleerd en zo ja, Nero, Easy CD Creator, Clone CD of nog een andere? Packet writing software geinstalleerd? Hoeveel geheugen heb je? Naast VdL nog andere A/V-software?
Wat is de CPU-belasting op het moment dat je het proces stopt met Taakbeheer?
Dat soort gegevens kunnen meer inzicht geven in het probleem.
Directoreve
het branden mislukt na het encoderen... hij noemt het een I/O fout... brand met Nero... verder geheugen genoeg...

groetjes director.gif Directoreve
FransS
Hoi directoreve

Wat we willen weten dat kan je eventueel net als alle andere foumleden iets van je systeem onder in je account zetten via persoonlijke gegevens .
En dan heb je bij toeval nog andere kopieerprog er opstaan dan nero of easy Cd. Nero-visioen kan bijvoorbeeld ook storend werken .
En aan het geheugen zou het niet aan liggen ,heb je wel genoeg schijfruimte om dit allemaal te verwerken ?

Frans S. user.gif
landrover
Bedoel je dat je een met VdL gemaakt project met Nero probeert te branden?
Dat levert inderdaad problemen op omdat VdL zich niet aan de standaard voor DVD-video houdt. Als je je film in delen van 1 GB opsplitst kan Nero er wel mee overweg. Of (nog makkelijker) je rendert in VdL naar DV- of mjpg-avi en importeert dat in Nero Vision, die er dan probleemloos een DVD van maakt.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2009 Invision Power Services, Inc.