Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Takes
MAGIX User Board > Nederlands > Vragen over MAGIX programma's > Video deLuxe
dsijtsma
Hallo gebruikers,

ik heb net een film gecaptured van mijn camera naar de PC. Dit lijkt helemaal goed gegaan te zijn. Ik heb aangegeven dat de scenes automatisch gedetecteerd moesten worden en de film lijkt op de tijdlijn ook te zijn opgedeeld in scenes.
In de mediapool vind ik echter onder takes geen enkele scene. Ook heb ik mijn PC afgezocht naar *.tak bestanden (zo gaan ze toch heten?) maar ik kon geen enkel bestand vinden met die extensie.
Is er een mogelijkheid om VdL te sturen wat betreft de plaats van de *.tak bestanden?

groet,

Dick
FransS
Hoi Dick,

Als je in het captureprogr. aan geeft dat er take moeten komen ,wil nog niet zeggen dat ze ook in de map terecht komen ,om ze in de takemap te krijgen ga je als volgd te werk.

Als je de film gecapture't hebt en opgeslagen in mijn Projecten ,dan zet je later de film terug door hem op de tijdlijn te slepen en dan op de film met je rechtermuis te klikken, in dat menu wat je dan krijgt klik je op scenneherkenning, dan krijg je een popupmenu waar waarschijnlijk dan alle scennes al in staan ,geef bij opslaan naar TAKE een vinkje en alles staat in de map TAKE, staan ze niet in het menu dan druk je op start en dan zal je zien dat ze als take worden opgedeeld.
Suc6 Frans S. user.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2009 Invision Power Services, Inc.