Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Indeo Video Playback
MAGIX User Board > Nederlands > Vragen over MAGIX programma's > Video deLuxe
joco
Mijn VdL 2004 plus werkte prima tot ik de volgende melding kreeg:

Indeo Video Playback

Het programma dat u wilt uitvoeren, vereist een actuele Indeo-codec.
Neem contact op met …..

Het automatisch afspelen in de mediapool werkt niet meer, en inlezen van AVI ook niet. Als ik via de link naar de frabikant ga kan ik een geupdate versie kopen. Enig idee waarom er plots een update nodig is?, hij werkte hiervoor immers prima en heb niets aan VdL verandert...
tmh
Misschien is je codec corrupt. Probeer eens met een andere codec. Codecs kan je kiezen in "AVI exporteren" en dan op "Geavanceerd" klikken. Niet alle codecs die daar getoond worden kan je gebruiken om AVI's te lezen of te encoderen, maar veel kan je er niet mee fout doen.

Anders kan je bvb de "Panasonic DV" eens proberen, die kan je gratis van het internet downloaden. Dat is een uitstekende AVI-codec.

Tom
FransS
QUOTE(joco @ Nov 25 2004, 09:39 PM)
Mijn VdL 2004 plus werkte prima tot ik de volgende melding kreeg:

Indeo Video Playback

Het programma dat u wilt uitvoeren, vereist een actuele Indeo-codec.
Neem contact op met …..

Hoi joco ,

Heb je onlangs nog iets geinstalleerd bv Sp2 voor XP want ik weet dat die dat kan veroorzaken en dat die codec's veranderd je moet eens een paar datums terug gaan dat jij denkt van toen deed de computer het nog .
Wellicht helpt dat .

Suc6 Frans S user.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2009 Invision Power Services, Inc.