jozefdemeuter
08.11.2004 15:56:55
ik wil in VDL 2004 plus een stuk film toevoegen aan een andere film maar dat lukt me niet, het filmpje is van het type MVD, moet ik dit veranderen of niet om het te kunnen toevoegen en hoe? Wie kan mij helpen AUB
jozefdemeuter@tiscali.be
Cobble
08.11.2004 16:52:00
Bij mijn weten werkt dat niet.
MVD files zijn project files die de overgangen en referenties naar je origineel materiaal bevatten.
je zult het filmpje dat je wilt toevoegen eerst moeten renderen naar AVI of mpeg en daarna het gerenderde stuk toevoegen aan de eerste film.
Ik werk altijd op volgende manier.
Verschillende delen van de film in aparte MVD projecten maken.
Wanneer die goed zijn, alles renderen naar DV-AVI
Van die AVI 1 groot project maken en naar de camera sturen.
Ik heb VdL2005, en doe als volgt:
- eerste filmproject inlezen
- volgende filmproject inlezen (gewoon CTRL+O drukken). Je krijgt dan de boodschap "Er is nog een avi geopend! Sluit deze of laat deze open om een multiproject te bewerken."
- klik hier op "Niet afsluiten!", en de tweede film wordt ingelezen en gewoon achter het eerste project gezet.
Je moet natuurlijk zorgen dat al het originele bronmateriaal van de tweede film nog aanwezig op dezelfde plaats als tijdens het maken van dit filmpje.
Tom
jozefdemeuter
09.11.2004 20:43:16
Bedankt voor de hulp mannen, mijn filmpjes zijn Ok nu, met de film te renderen is het op gelost, nogmaals bedankt
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.