Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Geen Beeld Tijdens Opnemen
MAGIX User Board > Nederlands > Vragen over MAGIX programma's > Video deLuxe
acolly
ohmy.gif Tijdens het opnemen heb ikgeen beeld van de video recorder of de analoge videocamera, maar hij neemt het beeld wel op
Al van alles geprobeerd maar helaas.
plemmens
Vink in het gedeelte "Voorbeeld" van het venster "Video vastleggen" even "Video" aan.
mschagen
Wellicht ten overvloede; Als ik tijdens het opnemen even een ander programma open, wat dus het preview venster afdekt, en ik ga daarna weer terug naar vdl, dan blijft mijn preview scherm zwart terwijl de opname gewoon doorloopt. Zal wel komen doordat het preview venster op een speciale manier getekend wordt (overlay?). Dit laatste is vermoed ik 'normaal' gedrag voor vdl.
ea.bakker
Michael,

Dat heb ik ook. Dat zal dus wel een "normaal"iets zijn van VdL.

Edwin
tmh
Idem dito: als het preview-venster even wordt afgedekt door een ander scherm is het gedaan met previewen. Het kan misschien wel "normaal" zijn voor VdL, het is in ieder geval een niet gewenste feature.

Tom
eric_brok
QUOTE(tmh @ Nov 6 2004, 10:32 AM)
Idem dito: als het preview-venster even wordt afgedekt door een ander scherm is het gedaan met previewen. Het kan misschien wel "normaal" zijn voor VdL, het is in ieder geval een niet gewenste feature.

Tom

Ditto.

Maar bovendien moet ik altijd eerst wat magische handelingen verrichten voordat ik het beeld van de camera uberhaupt zie (en kan opnemen):
de twee dialoogjes camera-bedienen en instellingen-aanpassen moet ik altijd eerst even opengeklikt hebben (zelfs als alle instellingen in dat dialoogje ge-disabled zijn). Pas dan verschijnt het camerabeeld.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2009 Invision Power Services, Inc.