Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Avi Maar Geen Geluid.
MAGIX User Board > Nederlands > Vragen over MAGIX programma's > Video deLuxe
peter67
misschien staat het geluid bij instellingen op extraheren ingesteld
Ik heb namelijk het zelfde meegemaakt
kijk is op de C schrijf in de map magix,dan naar video de luxe 2005,daar zoek je de map my audioVideo, daar zit weer een map in met geluid of sound en misschien dat die daar instaat je geluidsspoor bij mij tenmiste wel

sorry voor deze wijze van reageren maar ik kon de knop niet vinden om te reageren op jou vraag (of moet ik u zeggen)
Bert Konings
Ben inmiddels een paar dagen onderweg met het bekend raken met Video deluxe 2005 Plus. Het enige waar ik tegenaan loop is dat ik een grote hoeveelheid AVI bestanden heb die ik wil bewerken en vervolgens op DVD wil branden.

Nou dat klinkt allemaal niet zo moeilijk ware het niet dat telkens wanneer ik een AVI bestand importeer, of beter gezegd dubbel klik om aan de timeline toe te voegen, de beelden perfect zijn maar het geluid domweg ontbreekt. sad.gif

Heeft iemand de gouden tip?

Groetjes,
Bert
tmh
Als je met Vdl2005 een film opneemt in AVI-formaat, slaat het programma het videobestand op onder "projectnaam".AVI, en het geluid onder de naam "projectnaam".WAV . Er onstaan ook nog een paar andere bestandjes met namen eindigend op HDP, H0 en avd. Ik veronderstel dat je deze allemaal moet hebben als je je film wil openen. Je hebt hiervan toch niets gewist?

Controleer eens of al deze bestanden aanwezig zijn in de map waar je je film hebt opgeslagen.

Indien je naast het AVI-bestand ook het WAV-bestand zou terugvinden, dan kan je ze allebei afzonderlijk binnenhalen in VdL, en met groeperen aan mekaar verbinden.

Tom
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2009 Invision Power Services, Inc.