Was jij onvriendelijk in je vorige post? Niks van gemerkt, ik heb een vrij dik vel.
Er ontbreekt in je lijst een belangrijk gegeven, en dat is de video bit rate (of kijk er weer naast? zou niet de eerste keer zijn). Wat ik wel zie, is dat de FileQuality op 90 staat. Nu weet ik niet hoe dat Avicodec dat exact berekent, maar bij mij staat de bitrate op 7456 kB/s, en zegt ie dat de kwaliteit 70% is. Als ik dat omreken, dan kom ik in jouw geval op een bitrate van 9586 kB/s.
Er is veel kans dat je dvd-speler die bitrate niet meer supporteert, en dus daarom zegt dat er niks op je dvd staat.Ik ben op dit ogenblik bezig met het renderen van een film (en hij zegt dat hij nog een uur of vijf te gaan heeft...), dus ik kan niet gaan kijken hoe je in VdL de bitrate kan aanpassen. Dat zal je dus zelf even moeten uitzoeken. Als je vindt hoe je de bitrate kan instellen, zet die dan eens op 6000 kB/s, dat betekent nog altijd dat je een perfecte videokwaliteit zal hebben (je merkt het verschil echt niet met het blote oog), maar het is een snelheid die je DVDR
zeker moet aankunnen . Render de DVD en probeer eens op je DVDR.
Ik hoop wel dat je voor al je testen een DVD RW gebruikt?
Ikzelf hou er nu mee op voor vandaag (en laat mijn pc maar werken, die is daar voor gemaakt, ik niet), en ga rustig eens een Duveltje drinken op jouw succes.
Tom