Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Originele Soundtrack Weg?
MAGIX User Board > Nederlands > Vragen over MAGIX programma's > Video deLuxe
Ghost
Hallo,

Ik ben sinds kort ook eigenaar van dit programma VDL 2005 plus nou heb ik via mijn DV op mijn vakantie filmpjes gemaakt nou wou ik die op dvd branden....
Nou met VDL2005 plus heb ik 1 dvd gebrand werkt perfect... alleen nou was ik sommige stukjes beeld vergeten eruit tehalen dat me camera perongeluk wat heeft opgenomen wat er dus uit moet .... nou komt het probleem...

als ik me MVD project inlaad of gewoon vanaf losse mpeg files toevoeg dan speelt ie geen geluid af nou ben ik zelf gaan zoeken wat het kon zijn maar zoals ik zag stonden alle instellingen goed ..... alleen hij gaf aan dat er geen originele sound track aanwezig was ......

dus hier mijn vraag is dit soms op de een of andere manier verwijderd via een instelling in VLD 2005 plus want als ik los de mpeg in windows met een willekeurig programma afspeel dan zit er dus wel geluid bij..

Ik hoop dat iemand hier wat op weet wat het kan zijn want ben de afgelopen 3 dagen scheel aan het zoeken wat het probleem kan zijn...
Ghost
probleem opgelost topic mag dicht smile.gif bleek een probleem tehebben met power dvd wacko.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2009 Invision Power Services, Inc.