Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Mp4
MAGIX User Board > Nederlands > Vragen over MAGIX programma's > Video deLuxe
jaja
Hallo.
Ik probeer tevergeefs de filmjes te importeren van mijn Sanyo VPS C1
Deze zijn in MP4 formaat. In film naar DVD 3 kan ik ze wel selecteren maar inladen is er niet bij. Nochtans staat op blz. 32 van de handleiding dat dit formaat ondersteund word. Als ik er op klik dan flikkert het scherm even maar dat is ook alles.
Bij Magix video deluxe 2005 frijg ik het formaat zelfs niet te zien.
Wat is er zo speciaal aan MP4?
Heb al verschillende mailtjes naar Magix gestuurd maar krijg alleen zo'n automatisch gegenereerd antwoord dat nergens op slaat.
Wie kan mij helpen.
tmh
MPEG4 (of DIVX, of ...) is de nieuwste standaard op gebied van videocompressie: de beste beeldkwaliteit gecombineerd met een zeer compact formaat. In de toekomst zal dit formaat zeker en vast meer en meer gebruikt worden. Nieuwe dvd-spelers ondersteunen nu bijna allemaal MPEG4.

In de manual van VdL2005 kan ik niks vinden iver MPEG4, en ook op de website zie ik daar niets over. Magix en andere producenten van video-editors mogen in ieder geval niet te lang meer wachten om deze codecs te ondersteunen.

Tom
tmh
Sorry Jaja,

toch eens wat verder gekeken op de website, en het volgende gevonden: smile.gif

High Definition Video & Internetfilms importeren HDV, HDTV, DVB, WMVHD. MPEG 1&2, MOV, WMV 9 en MPEG 4, DivXTM (alleen met geďnstalleerde Codec)

Het zou er dus toch wel moeten inzitten. Al eens geprobeerd op HDTV in te stellen?

Tom
tmh
Nog meer van hetzelfde:

Bestandsondersteuning & Conversie

Video: Im-/export van AVI, DV AVI (type 1&2), MPEG 1&2, WMV 9, WMVHD, MOV, MXV en MPEG 4, DivX™ (alleen met geďnstalleerde Codec) etc. / import van streams (VOB, HDV, HDTV, DVB), MJPEG / export van Real Helix™ 
Beeld: Im-/export van JPG, BMP / ondersteuning scanners en digitale fotocamera's (TWAIN®) 
Audio: Im-/export van WAV / import van niet-kopieerbeveiligde audio-CD's, MP3, OGG, MIDI-bestanden

maar ook dit:
Import en export van videobestanden in de indelingen DivX™ en MPEG4 met geďnstalleerde codecs.

Een DivX codec kan je gratis downloaden bij DivX
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2009 Invision Power Services, Inc.