Help - Search - Members - Calendar
Full Version: 'station Niet Klaar'
MAGIX User Board > Nederlands > Vragen over MAGIX programma's > Video deLuxe
yoli65
Ik heb even een nieuw topic aangemaakt ivm een andere foutmelding:

Ik heb mn fotobestand (geen film) inmiddels verhuisd naar de originele VdL map (My Audio Video), maar volgens mij mag dat niet uitmaken, maar heb het toch maar gedaan.
Nu krijg ik na het branden de melding 'Station niet klaar', en de DVD is inderdaad niet afspeelbaar. Mn brander doet het wel, want ik kan in Nero gewoon cd's branden (is geen dvd brander).

Wie o wie heeft een goede tip, wat doe ik fout of wat gaat er fout?
Ik heb juist de nieuwste VdL gekocht (2005) omdat ze zeiden dat het brandproces nOg beter was.... en had dus gehoopt dit soort problemen niet te krijgen...

Gr. Yolanda
plemmens
Yolanda,
Probeer een keer met de Magix BurnProfiler te achterhalen of er een conflict is met de een of andere packet write software. Kan in jouw geval eventueel INCD zijn. Dergelijke software heeft direct toegang tot de brander en kan daardoor de oorzaak zijn dat VdL geen toegang tot de brander krijgt.

Laat ook even de Magix Brennroutinen 2004 lopen.
Je vind BurnProfiler en Brennroutinen op de Magix Support site.
yoli65
Beste allemaal,

Helaas, al jullie tips eindigen voor mij op niets...
Ik ben momenteel aardig gefrustreerd, want ik heb JUIST het nieuwe OFFICIEEL pakket van VDL2005 gekocht om (min of meer) zeker te zijn dat ik behoed zou worden voor dit soort vage problemen!!!! Kan dus wel even vloeken hier...., want ik HAD de officiele VdL2, maar ik hoopte dat 2005 beter zou zijn...

Ik kom momenteel aardig in tijdnood met het uitleveren van mn videoreportages.
Wat gebeurd er steeds?

- Het encoden gaat goed, en in VdL gaat hij ook de disk branden (volgens het scherm), en de brander gaat ook aan
- Na een aantal minuten (= korte presentatie) krijg ik wisselend de melding

- 'i/o fout tijdens het lezen van of schrijven naar disk'
of
- 'Station niet klaar'

Het kiezen voor een Oud of Nieuw Stuurprogramma heeft geen effect, heb alles geprobeerd. Heb ook de patch ged/l en de andere progjes die jullie voorstellen.

Ik ben zelf IT-er, maar hier raak ik aardig van gefrustreerd!!

Om mn presentaties in Nero te branden vind ik een beetje belachelijk, ik koop speciaal een nieuw pakket om all-in-one te hebben!

***WIE-O-WIE helpt mij?????? ***

Wie het probleem voor me kan oplossen, krijgt van mij een taart (want het zijn echt belangrijke presentaties!)

Kan ook prive mailen naar web@yoli.nl

Alvast bedankt voor het aanhoren van een (toch wel intelligente) frusti!
yoli65
Ik hoor net van een vriend dat VdL er problemen mee heeft als je geen DVD brander hebt maar een gewone. En die heb ik dus!!!
Wellicht dat ik daarom steeds die foutmeldingen krijg??

Hij vertelde mij dat hij vroeger met een apart progje codeerde om DVD Mpgs te krijgen die VdL wel kan branden. En dat werkte als een tierelier!
Alleen weet hij niet meer welk progje dit was, het was iets met trh of trg?? Zegt iemand dit wat?

Ik kan me herinneren dat ik 2 jaar terug op die manier inderdaad heb gewerkt. Helaas is mijn pc omgebouwd naar XP en zijn al mn progjes kwijt, en mijn geheugen is ook niet zo denderend...

Heeft iemand van jullie een tip hiervoor als je dus geen DVD brander hebt??

Bedankt!
Yolanda
eric_brok
QUOTE(yoli65 @ Oct 18 2004, 07:18 PM)
Ik heb even een nieuw topic aangemaakt ivm een andere foutmelding:

Ik heb mn fotobestand (geen film) inmiddels verhuisd naar de originele VdL map (My Audio Video), maar volgens mij mag dat niet uitmaken, maar heb het toch maar gedaan.
Nu krijg ik na het branden de melding 'Station niet klaar', en de DVD is inderdaad niet afspeelbaar. Mn brander doet het wel, want ik kan in Nero gewoon cd's branden (is geen dvd brander).

Wie o wie heeft een goede tip, wat doe ik fout of wat gaat er fout?
Ik heb juist de nieuwste VdL gekocht (2005) omdat ze zeiden dat het brandproces nOg beter was.... en had dus gehoopt dit soort problemen niet te krijgen...

Gr. Yolanda

Ik weet alleen dat ik dezelfde melding kreeg toen ik een DVD-R probeerde te branden, terwijl het met DVD+R wel goed gaat.

Volgens de specs zou mijn DVD-brander beide aan moeten kunnen.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2009 Invision Power Services, Inc.