Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Gezocht Enditall
MAGIX User Board > Nederlands > Vragen over MAGIX programma's > Video deLuxe
plonie
wub.gif Ik heb ENDITALL gehad maar jammer genoeg niet meer in mijn bezit wie kan mij hieraan helpen???????

Ben tevens bezig met een website aan het bouwen voor de foto liefhebbers,

Mijn fotosite
peter67
kan je die niet volgens google opzoeken,ik heb hem anders op mijn computer staan
plonie
Kan het niet meer downloaden via google, dus krijg ik hem graag
Dutchman
Hoi en goedenavond smile.gif

Mischien helpt deze -> download link <-.
Het is versie 1.0

Hier versie 2.0
Download link

Ik heb hiervoor google gebruikt en een metabot en hopelijk zijn deze die je nodig hebt smile.gif

Groetjes en een plezierige Zondag nog smile.gif

Dutchman.
plonie
rolleyes.gif Gij zijt een K A N J E R
tmh
Plonie,

met een pc als de jouwe is dat voor niks nodig alle andere programma's te stoppen, tenminste als je pc onder Windows XP draait.

Tom
Dutchman
Hoezo dat niet ?

alleen omdat het XP is ?
En waarom bij XP niet ?
Het is windows en daar lopen af en toe genoeg programma's die niet perse moeten lopen.

dus leg eens even uit wat jij prezies bedoeld.

@plonie : om je webadresse te verkorten raad ik je aan een gratis .TK domain te halen.
Dat heet dan PLONIE.TK en is korter en gratis biggrin.gif
tmh
Windows XP is (eindelijk) het eerste systeem voor de privé pc-gebruiker dat stabiel genoeg is om verschillende softwares door mekaar te draaien. Doordat Micro$oft ook voor home users nu als uitgangsbasis voor XP ook Windows NT heeft gebruikt, zijn er een hele boel stabiliteitsproblemen opgelost. In de versies die van de oer-Windows (tot en met Windows Me geloof ik) waren afgeleid, konden programma's, die niks met mekaar te maken hebben, mekaar toch negatief beïnvloeden. Ik neem aan door een slechte afscherming van bepaalde systeembronnen.

In ieder geval, nu kan je nu bvb tijdens het renderen rustig de prioriteit van je video-editor verlagen, zodat andere programma's, zoals op dit ogenblik bij mij internet explorer, zonder hinderlijk trage responstijden verder werken. Ik heb het ooit klaar gespeeld dat twee verschillende video-editors tegelijk aan het renderen waren. No problem. wink.gif

Tom
Dutchman
Hi,

nou ..de eerste stabile versie is win nt 3.5 wink.gif
Zelfs ik ben eerder overtuigd van windows 2000 (super multi tasking)als windows xp.
Maar ieder zijn eigen smaak.

Over windows ME hoeven we niet te praten omdat dat programma echt "kl*te" was...daartegen was windows 98SE nog veel beter.

Maar ik blijf zitten op mijn W2000 rekenmachine..uhm..pc smile.gif

Groetjes,

Dutchman.
plonie
Een ieder bedankt voor het meedenken.

biggrin.gif Ook de hint voor de afkorting van de website is leuk.

I cool.gif k gebruik Enditall omdat het gemiddeld 14 programma's afsluit die op de achtergrond draait, terwijl ik deze niet nodig hebt.

I wub.gif nmiddels draait het bij mij prima.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2009 Invision Power Services, Inc.