Help - Search - Members - Calendar
Full Version: No Global Memory ... Ook Na Aanpassing Systeem
MAGIX User Board > Nederlands > Vragen over MAGIX programma's > Video deLuxe
lucas
Plots, na een jaar monteren zonder problemen, heb ik het probleem "No global memory in MyGlobalAllocMemPtr" in VDL 2.0.
Ik volgde de raad van FransS en deed enkele aanpassingen in het systeem (aanpassing prestaties min. 1000 - max 1500). Ik heb ondertussen ook de schijf opgeruimd en heb 40 Giga vrij (ik heb 512Mb ram).
Echter, het probleem blijft. Montage wordt steeds onderbroken door deze melding + renderen gaat niet meer. Hoe kan het dat ik meer dan een jaar zonder probleem heb kunnen werken, en dat het nu plots niet meer gaat? Ik zit hiermee verveelt, want mijn film moet dringend af!
Ik zit met mijn handen in het haar. Ik ben geen computerexpert, ik wil alleen maar dat het werkt !
Is er een expert onder jullie die hier raad mee weet ???

Alvast bedankt,
Lucas
FransS
Hoi Lucas ,

Heb je de laatste tijd nog promma's of update geinstaleerd want dat kan weleens de boosdoener zijn vooral servicepak 2 van XP als je Xp draaid zet het een paar dagen terug en wellicht doet hij het dan weer .
Het kan ook zijn dat je toch teweinig schrijfruimte hebt 40 gig is erg weinig voor film te monteren ,je zou minnimaal toch 80 gig alleen al voor video bewerking moeten hebben dus buiten de C: zou je er nog een bij kunnen zetten maar dat is natuurlijk wat er in de portemonné zit !?

suc6 Frans S. user.gif
lucas
Dank u Frans voor de reactie.

Mijn computer gebruik ik enkel en alleen voor videomontage. Er werd in de laatste maanden niets geïnstalleerd, want alles functioneerde perfect. Ik draai op XP, maar heb geen servicepack geïnstalleerd. Ik ben ook niet verbonden met internet.
Dit is echt vreemd.
Mijn harde schijf (60Giga), met 40 Giga vrije ruimte zou toch moeten volstaan om mijn film van 25 minuten af te werken? Vroeger monteerde ik er al films mee van +/- 30min !

Zou het helpen VDL2.0 opnieuw te installeren?
Of moet ik een een latje van 512MB bijplaatsen?

Groeten,
Lucas
FransS
Hoi Lucas ,

Ja 512 zou genoeg moeten zijn ik zou denken dat het iets anders moet zijn,
je zou inderdaad 2.0 met de patch 3.03 erbij opnieuw kunnen installeren het kan helpen ik raad je dan ook aan om de nieuwe DirX 9.0c er bij te zetten en wellicht mediaplayer 9.0 even tueel met burnroutinnes van magix en kijken wat het doet .
Ik heb hier zelf nog een pen 2 met 147mb en 40 gig die doet het ook alleen gebruik ik die voor korte stukjes vooraan of op het einde van de film mee te maken.

Suc6 Frans S. user.gif
lucas
biggrin.gif biggrin.gif
Hallo,

Het probleem is eindelijk opgelost.
Ik heb geheugen bijgeplaatst en VDL 2.0 opnieuw geinstalleerd en het probleem is opgelost!

Groeten
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2009 Invision Power Services, Inc.