Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Dc10+
MAGIX User Board > Nederlands > Vragen over MAGIX programma's > Video deLuxe
Schonewille
Na veel problemen met een tv kaart (zie oplossing schokkende beelden) heb ik nu een dc10+ analoge invoorkaart van pinnacle geïnstalleerd. Echter vdl2004 herkent deze niet. Ik heb vdl verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, echter zonder succes. Wie weet hier een oplossing voor.
Bij voorbaat mijn dank.
plemmens
DC10+ werkt alleen met Pinnacle opnamasoftware.
holleman.t
Is niet helemaal correct, de Pinnacle capture DC-10 kaart werkt ook met bv. Adobe Premiëre.
Beter is het denk ik om te zeggen dat VDL alleen met VFW compertable's werkt.

groetjes van Teun
plemmens
Bedankt voor de rechtzetting Teun.
DC10+ zou trouwens ook met AMCap moeten werken.
tmh
Ik gebruik mijn DC10+ kaart nu niet meer, maar vroeger heb ik via die kaart gebruikt met zo wat alle mogelijke video-editors waar ik toen de hand kon uitleggen. Helaas was Magix er toen niet bij, want nog niet bestaande (toch voor zo ver ik weet).

Amcap is een goed alternatief om de kaart te testen. Pinnacle levert dit programma zelfs bij Studio bij. Wie het programma gratis wil dowloaden, die vindt het
hier

Tom
Schonewille
Allemaal bedankt voor jullie reactie. Er zit dus niets ander op dan met studio8 te werken. Misschien dat ik nog weleens een andere kaart installeer welke wel door vdl wordt herkent. Groeten en bedankt.......... Gesinus.......
FransS
Heb met DC10+ gewerkt met V.d.Lux 2.0/3.03 en werkt goed maar moest capture
met Video voor Windows en dan annaloog venster aan klikken ,daar had
holleman t. het ook al over ,
Het werkt prima maar een fire-wire kaartje doet het natuurlijk beter en die kosten voortaan bijna niets € 12,-

Suc 6 Frans S. user.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2009 Invision Power Services, Inc.