Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Externe Dvd Brander
MAGIX User Board > Nederlands > Vragen over MAGIX programma's > Video deLuxe
VideoEd
Weet iemand een oplossing voor mijn net nieuw gekochte externe dvd brander,
deze wordt wel herkent door nero 6 maar niet door Magix V dl 2004??
Help!!!!! sad.gif sad.gif
juralaan
Wat is het merk en type?

Wie weet hebben anderen 'm wel reeds aan de gang.
egelantier
Was bij mij ook aan de hand.
In principe zou je verwachten dat ie m meteen zou moeten vinden. Maar ik moet hier altijd eerst de brander aanzetten, voordat magix m kan herkennen.
Probeer dit maar eerst eens, voordat je echt in de paniek schiet. Ik herken het en heb er ook een middag aan gespendeerd om te kijken waar het aan zou liggen.
Interne branders staan namelijk in feite altijd AAN....

Groet
Mark
VideoEd
Het is een BTC 8x dvd -/+ brander .Na het downloaden van laatste firmware opnieuw opgestart met de brander aan magix gestart, hij ziet wel de drive (Z)
in het rubriek stations maar wil hem niet zien als ik wil branden dan geeft hij alleen de cd brander als optie aan.

Heeft iemand nog een idee??? sad.gif
plemmens
Je kiest in het Scherm Disk maken toch wel voor D VD en niet voor (S)VCD of miniD VD?
VideoEd
Uiteraard!

Maar ik krijg geen keuze,alleen mijn cd brander wordt geselecteerd.
egelantier
Misschien ben ik niet duidelijk genoeg geweest: Ik zet altijd eerst de brander aan, voordat ik Magix opstart. Dan ziet het programma wel de brander.
Als ik Magix heb openstaan, dan kan ik aan en uit doen wat ik wil, maar herkent het programma de brander absoluut niet en krijg ik inderdaad enkel de interne brander te zien, hetgeen in mijn geval de CD brander is.

Groet unsure.gif
Mark R
FransS
director.gif Het is zowiezo verstandig om eerst alle randappratuur aan te zetten
en dan pas de computer op te starten ,

men_ani.gif Het is maar een IDEE !

suc6 Frans S. user.gif
VideoEd
Ok. Ik heb eerst de dvd aangezet en aangesloten op de usb dan start ik de pc op
en krijg een nummer toegewezen.Dan start ik magix op en kan niet bij de dvd komen? Het rare is dat toen ik hem vorige week gekocht had en slechts eventjes de tijd had om hem te proberen ,ik ben er bijna zeker van ben dat hij het toen wel deed maar na het weekend niet meer ?

wacko.gif
FransS
QUOTE(VideoEd @ Oct 6 2004, 04:02 PM)
Ok. Ik heb eerst de dvd aangezet en aangesloten op de usb dan start ik de pc op
en krijg een nummer toegewezen.Dan start ik magix op en kan niet bij de dvd komen? Het rare is dat toen ik hem vorige week gekocht had en slechts eventjes de tijd had om hem te proberen ,ik ben er bijna zeker van ben dat hij het toen wel deed maar na het weekend niet meer ?

wacko.gif

Video Ed ,

Je moet eerst alles aansluiten en dan pas alles aan zetten.

Heb ja nadien nog update's gedownload of je computer programma's er bij gezet?
heb je een kennis of iemand in de buurt die je goed kent en het bij hem is mag uit proberen , en wat geeft hij weer in het apparaten beheer/image apparaten of USB-contrllers want daar moet iets van bij staan dat je er een externe DVD aan hebt hangen.wat voor configuratie heb je 2000 of XP. en heb je als je XP hebt Sp2. geinstalleerd voor of na de aansluitng van de DVD ?
Heb je magix_brennroutinen_2004_16.04.2004.exe van Magix al geinstalleerd dat kun je vinden onder tools op de magix site .(http://support.magix.net/magix_relaunch/php/page.php?lang=nl&page=download

Suc6 Frans S. user.gif
VideoEd
Wonder boven wonder, naar een eerdere herstelpunt gegaan van vorige week (nog voordat ik nero van 5.5 naar 6.... update, herkent magix mijn dvd zoals het hoort en doet het dus prima.
Bij deze iedereen bedankt voor het meedenken.

smile.gif smile.gif smile.gif VideoEd
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2009 Invision Power Services, Inc.