Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Object Trimmer
MAGIX User Board > Nederlands > Vragen over MAGIX programma's > Video deLuxe
mika h.
Ik heb ca. 2 uur aan scenes geselecteerd (ca. 200 scenes). Deze scenes wil ik nu verder afwerken. Uit de handleiding begreep ik dat dit mogelijk moet zijn via de 'object trimmer'. Als ik de scene selecteer die ik wil bewerken en dan de object trimmer open, dan plaatst het programma automatisch een 'markering' na ongeveer 1 seconde (onafhankelijk hoe lang de scene is). Dezee markering kan ik niet verplaatsen en ik kan dan alleen dit stukje bewerken. Hoe kan ik de volledige scene bewerken? (ik heb hiervoor met pinaccle gewerkt en daar opent de scene zich in een venster je kunt dan heel eenvoudig het begin en einde aanpassen. Omdat pinaccle vaak vast loopt heb ik voor magix gekozen. Tot nu toe bevalt dat goed, maar ik vind dit toch wel erg raar).
Ik snap overigens sowieso niet zo gek veel van dat object trimmer venster... De handleiding blinkt op dat punt niet uit in duidelijkheid... wink.gif
mschagen
De object-trimmer gebruik ik zelden. Het voegt alleen maar iets toe bij hele specfieke bewerkingen of als de timing van een transitie heel nauwkeurig ingesteld moet worden. Overigens moet het wel mogelijk zijn om zowel begin en einde te manipuleren. Denk eraan dat er een object trimmer en een transitie trimmer is!
Voor het op lengte brengen van een scene en het aanbrengen van transities is de timeline modus meestal handiger. Deze staat ook uitgebreid beschreven in de handleiding.
mika h.
QUOTE(mschagen @ Oct 4 2004, 01:22 PM)
De object-trimmer gebruik ik zelden. Het voegt alleen maar iets toe bij hele specfieke bewerkingen of als de timing van een transitie heel nauwkeurig ingesteld moet worden. Overigens moet het wel mogelijk zijn om zowel begin en einde te manipuleren. Denk eraan dat er een object trimmer en een transitie trimmer is!
Voor het op lengte brengen van een scene en het aanbrengen van transities is de timeline modus meestal handiger. Deze staat ook uitgebreid beschreven in de handleiding.

2 vragen:

hoe bewerk jij in de timelinemodus?

hoe werkt de object trimmer dan? (hij plaats bij mij na 1 seconde een markering en ik kan alleen maar dat stuk dat er voor zit bewerken)
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2009 Invision Power Services, Inc.