dverbiest
01.10.2004 15:33:40
Kan iemand me hiermee helpen? Op alle demos en in de handleiding is er een mogelijkheid in de modus tijdlijn om de muismodus te veranderen. Die knoppen ontbreken bij mij volledig... Is het een kwestie van een bepaalde setting te veranderen?

Hartelijk dank
mschagen
01.10.2004 15:48:36
de knoppen zouden er gewoon moeten zijn. Is de scherm resolutie van je beeld hoog genoeg ingesteld (minimaal 800x600 geloof ik). Of probeer eens een andere scherm layout via menu item venster. Anders misschien nog maar een keertje de-installeren en weer installeren.
dverbiest
01.10.2004 15:52:28
Dank voor je reaktie. De scherm resolutie is zeker het probleem niet, die kan alles perfect aan... En ik heb deze versie 2005 al eens gedeinstalleerd en opnieuw geinstalleerd met het zelfde resultaat trouwens...
Misschien een simplistisch antwoord, maar de bedoelde "muis-knoppen" staan niet onder de tijdlijn (waar ze volgens mijn inzien wel thuishoren) maar onder het vakje "Bestandsbeheer".
Ik werk met VdL op twee schermen (en dat werkt perfect), en ik heb ook eventjes moeten zoeken als nieuweling in VdL.
Als het voorgaande geen oplossing brengt, probeer dan eens via het toetsenbord.
Alt + 1 = intelligente muismodus
Alt + 2 = muismodus voor enkele objecten
Alt + 3 = muismodus curve
enz
zie de manual op blz 48-49 voor meer info
Tom