Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Dvd Gebrande Film Herstellen
MAGIX User Board > Nederlands > Vragen over MAGIX programma's > Video deLuxe
g.uiterwaal
Beste gebruikers,

Enige tijd geleden heb ik een film van een trouwerij gemaakt, bewerkt en op een DVD gebrand. Nu hebben de beste mensen een "goede" DVD speler gekocht en wat blijkt : het geluid loopt niet synchroon met het beeld (vooral storend tijdens de voltrekking). Helaas heb ik het originele bandje ook al reeds gebruikt dus heb ik alleen nog maar de DVD. wacko.gif

Is er alnog een manier om beeld/geluid van DVD terug te zetten en aan te passen?

Wie-O-wie wet een oplossing.

Groeten Hans
wub.gif wub.gif
Arie
Hoi

Je hebt de DVD nog wel gelukkig smile.gif je kan de VOB naar je harddisk zetten en openen in Magix Film.
Vervolgens kun je in versie 3 de offset tussen beeld en geluid veranderen.

Als je de DVD in jouw PC doet en afspeelt, hebt je dan ook dat het geluid net gelijk loopt?
g.uiterwaal
Hoi Arie,

Bedankt voor je reactie.

Ook de DVD op mijn computer heeft een offset tussen geluid en beeld, duidelijk tijdens montage ontstaan (kan dit door beeldovergangseffecten komen?).

Tweede is dat ik eigenlijk in het verkeer forumkopje sta, ik gebruik nml. Video de Luxe 20004, maar goed.

Ik heb het VOB bestand van disc gehaald maar tot mijn verwondering geen geluid? Wat nu?

Groeten Hans
plemmens
Tweede is dat ik eigenlijk in het verkeer forumkopje sta, ik gebruik nml. Video de Luxe 20004, maar goed.

Ik heb hem dan ook even verplaatst.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2009 Invision Power Services, Inc.