Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Dvd Branden Lukt Niet
MAGIX User Board > Nederlands > Vragen over MAGIX programma's > Video deLuxe
fkesteloo
Ik ben pas in het bezit van het programma magix deluxe 2004. Alles werkt perfect. Totdat ik de film op dvd moet branden. Bij het starten van het brandproces geeft ie vrijwel direct de volgende melding:

In videodeluxe.exe is een fout opgetreden en moet worden afgesloten.

de inhoud van het foutenrapport meldt:

AppName: Videodeluxe.exe AppVer. 3.0.3.0 Modname:dvdmaker.dll
Modver: 1.2.0.19 offset: 000513cf

Ik gebruk een nec brander. En het brandprogramma dat ik gebruik is Nero.

Hoe moet ik cd-burnprofiler 3.0 gebruiken. Dat begrijp ik niet helemaal.

Wat moet ik doen?
Dutchman
Hoi fkesteloo,

heb je de Burn Routines 2004 gedownload en geinstalleerd ?
Deze vind je onder Support / Download / Magix Tools.
nb. hier word niet de Nederlandse taal aangeboden bij de installatie, maar je kan gewoon de Duitse taal nemen.

Groetjes en een prettig weekeinde verders smile.gif ,

Thorsten.

Hopelijk lukt het nu dat je kan branden. smile.gif
fkesteloo
Bedankt voor je reactie,

Waar kan ik die downloaden?

Groetjes,
Ferdinand
fkesteloo
Hallo,

ALs ik de helpfunctie raadpleeg en wil kijken bij dvd branden, dan komt er een groen schermpje met daarin:

Dit is een OEM versie

Met OEM versie is het niet mogelijk om te branden.

Ik heb de cd-rom van iemand van marktplaats gekocht.
Maar volgens mij is dit wel de volledige versie.

Zou het hieraan kunnen liggen dat ik niet kan branden?

Groetjes,
Ferdinand
Dutchman
Hi Ferdinand,

Deze vind je onder Patch Download / Magix Tools / Burn Routines 2004.
Log jezelf in en click ==>> Burn Routines 2004

Of je een demo cd hebt of niet kan ik helaas niet zeggen.
Mischien kan je ons zeggen wat de cd zegt , dus wat erop staat...kwam het in een doos etc. etc.

Ik hoop eerst even dat de burn routines helpt smile.gif

Prettige Zondag verders nog smile.gif

Groetjes,

Dutchman.
Geurdy
QUOTE(Dutchman @ Sep 12 2004, 02:14 PM)
Hi Ferdinand,

Deze vind je onder Patch Download / Magix Tools / Burn Routines 2004.
Log jezelf in en click ==>> Burn Routines 2004

Of je een demo cd hebt of niet kan ik helaas niet zeggen.
Mischien kan je ons zeggen wat de cd zegt , dus wat erop staat...kwam het in een doos etc. etc.

Ik hoop eerst even dat de burn routines helpt smile.gif

Prettige Zondag verders nog smile.gif

Groetjes,

Dutchman.

Ik heb precies het zelfde probleem. Zodra ik wil starten met branden krijg ik na enkele seconden de foutmelding, vast lopen rapport verzenden bla,bla bla mad.gif
Ik heb de patch gedowdload, maar helaas zonder resultaat. ik heb het pakket in maart gekocht en er al diverse DVD mee gebrand. Na de zomer weer gestart maar nu lukt het mij niet meer. Wie kan mij helpen.

Groeten Geurt van Dijk
plemmens
Geurt,
Ik denk dat je eens moet nakijken welke software je bijkomend geïnstalleerd hebt sinds de laatste keer dat het je gelukt is een DVD te branden.
Waarschijnlijk heb je in de tussentijd een videobewerkingsprogramma met brandmogelijkheden, of een ander brandprogramma (nero, roxio…?) al of niet met “packet write” mogelijkheden (InCD, DirectCD…?) geinstalleerd. Een de-installatie gevolgd door herinstallatie van VdL zou de oplossing kunnen zijn.
Leo IJ.
QUOTE(plemmens @ Oct 8 2004, 11:23 AM)
Geurt,
Ik denk dat je eens moet nakijken welke software je bijkomend geïnstalleerd hebt sinds de laatste keer dat het je gelukt is een DVD te branden.
Waarschijnlijk heb je in de tussentijd een videobewerkingsprogramma met brandmogelijkheden, of een ander brandprogramma (nero, roxio…?) al of niet met “packet write” mogelijkheden (InCD, DirectCD…?) geinstalleerd. Een de-installatie gevolgd door herinstallatie van VdL zou de oplossing kunnen zijn.

Hoi,

Ik sla nu eigenlijk een zijweggetje in, maar ik heb hetzelfde probleem ten aanzien van de helpfunctie. Ik krijg ook eerst de kreet dat het een OEM-versie is. Ik heb echter geen problemen met het branden van DVD's met behulp van mijn originele Vdl 2004-Plus-pakket.

Weet iemand hoe dat zit met dat OEM-verhaal?

Groeten,

Leo.
Geurdy
QUOTE(plemmens @ Oct 8 2004, 11:23 AM)
Geurt,

Bedankt voor je tip, maar deinstaleren en opnieuw instaleren heeft niet geholpen. Ik heb alle beschikbare patsch ook geinstalleerd. steeds krijg ik de foutmelding. Ik ga maar eens om hulp vragen bij de helpdesk.
groet, Geurt
videofred2
QUOTE(Leo IJ. @ Oct 8 2004, 08:23 PM)
Hoi,

Ik sla nu eigenlijk een zijweggetje in, maar ik heb hetzelfde probleem ten aanzien van de helpfunctie. Ik krijg ook eerst de kreet dat het een OEM-versie is. Ik heb echter geen problemen met het branden van DVD's met behulp van mijn originele Vdl 2004-Plus-pakket.

Weet iemand hoe dat zit met dat OEM-verhaal?

Groeten,

Leo.

Dat OEM-verhaal is gewoon een foutje in het helpbestand.
Als je een originele versie hebt: niks van aantrekken en branden, die DVD's biggrin.gif

Fred.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2009 Invision Power Services, Inc.