Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Tv Opnames
MAGIX User Board > Nederlands > Vragen over MAGIX programma's > Video deLuxe
sby
In mijn systeem is een TV kaart aanwezig.
VdL 2004 plus heeft de mogelijkheid om tv opnames te capturen. Zelfs een optie om de reclame er uit te filteren. Geweldig. Alleen als ik op de breteffende knop lkik om deze optie te activeren sluit VdL 2004 plus spontaan af. (Alles schoon en opnieuw geinstalleerd, met de laatste patch, onder Windows XP pro.) Leuk zo'n optie. Heeft iemand een oplossing?
Sytse sad.gif
mschagen
Als vdl verder niets meldt, wordt het inderdaad moeilijk om daar iets over te zeggen. Bij Magix support kun je een gratis systeem check aanvragen. Wellicht dat dat nog iets oplevert.
He je ook de laatste versie/patches van de driver voor je tv kaart geinstalleerd van de website van de fabrikant? En directx 90b?
sby
DirectX e.d. is up to date. De TV kaart is van concurrent Pinnacle. Wellicht zit daar de kneep. Maar ik zal de laatste drivers downloaden. Bedankt voor de tip.
Sytse
sby
Door de laatste update van het programma behorende bij de TV kaart geinstalleerd te hebben werkt VdL probleemloos met de optie opnemen. Ik blijf het vreemd vinden. Het TV programma werkte immers probleemloos.
Je moet dus noodgedwongen altijd alert zijn op udates, releeases patches enz.
Sytse tongue.gif
mschagen
Leuk te horen dat het gewerkt heeft. cool.gif Blijkbaar was de driver niet helemaal conform windows specificaties en heeft men dat nu gecorrigeerd. De meegeleverde tv software gebruikt de driver blijkbaar op een andere manier dan windows doet/vereist.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2009 Invision Power Services, Inc.