Ik had aanvankelijk Video de Luxe 2004 aangekocht om een diashow te kunnen maken met achtergrondmuziek (foto's op cd en dvd was niet voorradig meer en de verkoper vertelde mij dat ik dit hiermee ook kon), maar toen ik de vele mogelijkheden zag wou ik toch wel wat verder experimenteren.
Een hele sessies foto's genomen op de eerste communie en gespaard in formaat 720x540 zoals geadviseerd door sommige mensen hier op het forum en mijn pa een prachtig videofilmke gemonteerd met zijn professioneel materiaal op een dvd. Ik wilde dus die twee zaken wel combineren om zelf een prachtig dvd-tje samen te brouwen. Maar wat blijkt? Scene video ts nummer 1 kon wel redelijk vlot ingevoegd worden, maar toen ik de scene liep afspelen en wilde stoppen om te kunnen overgaan tot knippen in bepaalde delen, bleef de achtergrondmuziek haperen en sloeg alles weg: alle werk verloren.
Ik heb dit zo 4 uren aan een stuk gedaan en telkens met stukken en brokken gesaved, maar toch... is niet leuk werken zo.
Wie weet wat ik hierbij verkeerd deed?
Ik durf bijna niet meer knippen of nieuwe stukken importeren van mijn pa zijn dvd uit schrik dat ik dan weer helemaal opnieuw moet beginnen.
Helllllllllllllllllp dus!
(Heb nochtans de patch gedownload van de site en had gehoopt dat dit hiermee verholpen zou zijn, maar niets is minder waar