Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Wanneer Komt De Nieuwe Versie Vdl 2005 Uit ?
MAGIX User Board > Nederlands > Vragen over MAGIX programma's > Video deLuxe
plonie
wub.gif de nieuwe versie VDL 2005 moet er nu toch aan komen.....
juralaan
Graag, een aantal van de nieuwe functionele onderdelen zijn zeer welkom.

Wie weet kunnen ze nu iets meer kwijt over de verwachte datum. Wanneer was de officiele release datum van 2004 eigenlijk in 2003??
mschagen
Zodra in de winkel vdl 2004 voor gereduceerde prijzen aangeboden wordt, kan het niet lang meer duren. wink.gif
juralaan
Was deze week bij de dixons.. Daar krijg je er nu een extra magix paket bij. Ben de naam vergeten maar moet dus snel komen.

Nu nog een mooie aanbieding voor VdL 2004 gebruikers smile.gif
mschagen
Je bedoelt zoŽn sound pool collection denk ik. Die zat er bij een andere winkelketen al heel vroeg bij, kort na de release. Ik vermoed als goedmakertje omdat 2004 niet zoŽn beste release was (nogal buggy). Afgaande op het duitse forum zou 2004/2005 weer een goede release moeten zijn (toch handig dat de release in nederland wat later is tongue.gif ).

Ik vind het niet erg als het nog even duurt, als het resultaat maar stabiel is en overeenkomt met de duitse versie.
juralaan
het is vast al eerder gepost, maar vindt het vreemd dat het vertalen van een pakketje zo lang kan duren. Tegenwoordig is toch bijna al software "af fabriek" meertalig.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2009 Invision Power Services, Inc.