Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Probleem Bij Afspelen Van Gemaakte Dvd
MAGIX User Board > Nederlands > Vragen over MAGIX programma's > Video deLuxe
martinvts
Hey Hallo,

Ik heb een dvd gemaakt van 12 hoofdstukken.

Hoofstuk 12 is een outro, wat bestaat uit aftiteling.

M'n playstation 2 loopt halverwege hoofdstuk 11 vast en kan hoofdstuk 12 niet draaien.
M'n pc kan hoofdstuk 12 wel laten zien, maar heel erg blokkerig en de tekst blijft kleven.

Ik heb het al 4 keer gebrand en het probleem blijft. Ik heb gebrand op een -dvd.

Heeft iemand een oplossing?

Dank u wel

Groeten Martin
mschagen
Het lijkt er op dat de schijf niet zo netjes gebrand is door je brander. Helaas leveren verschillende combinaties van dvd's en branders verschillende brandkwaliteiten op en er is niet goed te voorspellen wat het beste werkt, maar aan het einde van jouw disc, dus aan de buitenste rand, moeten de bits dermate 'slordig' geschreven zijn dat ze niet goed te lezen zijn.

Mogelijke oplossingen: een lagere brandsnelheid kiezen of een ander merk of type schijven gebruiken. Bevat de website van de fabrikant van de brander nog aanbevelingen voor bepaalde discs? Op internet zijn geloof ik ook wel andere sites te vinden waar branders en discs getest worden. Zijn er firmware updates voor je brander beschikbaar op de website van de fabrikant die de kwaliteit van je brander wat kunnen verbeteren? Dit probleem oplossen wordt wel even puzzelen voor je vrees ik.
martinvts
Dank u voor de info.

ik zal ff kijken naar firmware. en een ander dvdtje proberen.

groet,
Martin
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2009 Invision Power Services, Inc.