Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Probleem Bij Dvd Branden!
MAGIX User Board > Nederlands > Vragen over MAGIX programma's > Video deLuxe
martinvts
Hey hallo allemaal,

Ik heb een probleem....

Ik heb m'n film helemaal af en wil het vervolgens op een dvd branden.
Na een paar minuten (encoderen) krijg ik een foutmelding.

AppName: videodeluxe.exe
Appver. 3.0.3.0
ModName: mumaiplw7.dll
Modver: 0.0.0.0
offset: 000bfcfd.

De bovenstaande kreten worden genoemt

Weet iemand hoe ik het probleem moet oplossen??

Het probleem wordt in een ander topic ook beschreven, maar vond daar geen antwoord bij dus vandaar dat ik de vraag ook een keer stel.

Ik heb patch_video_deluxe_2004_standard_v303_nl gedownload en geinstalleerd, maar dat verhielp dat probleem niet. Ik heb Video deluxe 2004.

Alvast heel erg bedankt voor de hulp.

Groetjes Martin
plemmens
Martin,
Het bestand mumaiplw7.dll vind je in C:\Magix\Video_deLuxe_2004. Het zou kunnen dat dit bij jouw om de een of andere reden beschadigd is geraakt.
Rechtsklik er eens op en kijk eens bij Eigenschappen hoe groot dat bestand bij jou is. Mijn versie is 987.186 bytes groot. De jouwe ook?
martinvts
het bestand is bij mij: 964 kB (987.136 bytes)

dat zit wel goed denk ik

Dank voor de hulp
Erik-Mulder
Dat bestand munaiplw7.dll zorgt blijkbaar voor diverse problemen. Sinds kort heb ik ook een (behoorlijk groot) probleem met video de luxe 2004 (zowel standaard al de plus versie)

Bij mij is het probleem dat ik geen MPEG of AVI kan maken. Zodra ik wil "exporteren" krijg ik de foutmelding dat er iets met dat munaiplw7.dll bestand mis is.

ZIE HET TOPIC EXPORT PROBLEMEN BIJ VIDEO DE LUXE

Inmiddels is de helpdesk van Magix ook al bezig met het zoeken van een oplossing. Maar tot nu toe nog geen resultaat. Ben dus erg benieuwd welke oplossingen er komen van de mede-gebruikers mellow.gif

groeten Erik Mulder, Vlissingen
Erik-Mulder
QUOTE(martinvts @ Jun 2 2004, 07:20 PM)
het bestand is bij mij: 964 kB (987.136 bytes)

dat zit wel goed denk ik

Dank voor de hulp

Heb even gekeken en bij mij is het bewuste bestand exact dezelfde grootte!

Dus........... ?
martinvts
Ik heb mijn computer helemaal geformateerd en alles er weer opnieuw opgezet.
Ik heb ook mijn film opnieuw gemaakt.

Nog steeds heeft ie de foutmelding!

Ik vind dit niet leuk meer!

Het moet over 2 weken af zijn.

Dank je wel hoor Magix. Heb je nog niks voor veel geld.
Erik-Mulder
Het is en blijft een raar probleem. Als ik nu nog iets veranderd zou hebben aan mijn configuratie of hardware? Alles is nog precies als een maand geleden en toen kon ik wel zonder problemen een film monteren en exporteren.

Via de helpdesk van Magix (ik heb een support aanvraag verzonden en een sysscheck uitgevoerd op hun verzoek) wordt nu gekeken naar een mogelijke oplossing. Maar ja, net zoals meerderen, ik zit er ook mee. Deze montage is klaar en het volgende project ligt al op de plank. Denk er over om maar weer terug te gaan naar versie 2.0 (Maar dan heb ik misschien ook wel dezelfde problemen of andere.

Al met al...... BALEN! mad.gif
videofred2
QUOTE(Erik-Mulder @ Jun 5 2004, 08:19 PM)
Het is en blijft een raar probleem. Als ik nu nog iets veranderd zou hebben aan mijn configuratie of hardware? Alles is nog precies als een maand geleden en toen kon ik wel zonder problemen een film monteren en exporteren.

Via de helpdesk van Magix (ik heb een support aanvraag verzonden en een sysscheck uitgevoerd op hun verzoek) wordt nu gekeken naar een mogelijke oplossing. Maar ja, net zoals meerderen, ik zit er ook mee. Deze montage is klaar en het volgende project ligt al op de plank. Denk er over om maar weer terug te gaan naar versie 2.0 (Maar dan heb ik misschien ook wel dezelfde problemen of andere.

Al met al...... BALEN! mad.gif

Erik,

Ik hoop voor jou dat de mensen van Magix het probleem zullen oplossen.
Als er een oplossing komt, dan horen we het graag.

Het blijft mij echter een raadsel hoe het programma 'opeens' niet meer
in staat is om films te exporteren, als het vroeger wel ging.

Dit kan volgens mij niet, er moet iets gebeurd zijn, waarschijnlijk zonder dat je er iets van gemerkt hebt.
Ik heb eens het omgekeerde gehad: ik kon geen AVI of MPEG meer importeren.
Ik kreeg ze ook niet meer te zien in preview, vanuit de mediapool.

De oorzaak was simpel: ik had, als proef, eens een ander videobewerkingsprog. opgestart.
Het stond dus al op mijn computer, maar ik had het nog nooit gebruikt.
Blijkbaar heeft dit prog. wijzigingen aangebracht aan één of andere DLL die ook door Magix gebruikt word.
Deïnstallatie van dit prog. en herinstallatie van Magix bracht hier de oplossing.

Fred.
martinvts
Mijn probleem is OPGELOST!!!

Ik heb een syscheck gestuurd naar Magix. En ze kwamen met de oplossig.

Ze stuurde mij een nieuw dll bestandje dat . Het oude bestandje liep steeds vast.

Ik kreeg 9 adviezen om te doen: waaronder dat ik moest updaten m'n geluidskaart, videokaart, bios, en nog wat dingetjes. (de links werden erbij gegeven!)

Het werkt nu prima.

Alleen als ik een dvd heb gemaakt zie ik de film wat hakkelig af en toe.

Maar in iedergeval ben ik erg blij nu!!!

Heeel Erg BEdankt MAgix!!!!!!
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2009 Invision Power Services, Inc.