Bert Feenstra
29.05.2004 08:35:24
Als ik een film van 30 minuten invoer in video de luxe 2.0 dan gaat net encoden en branden prima.
Als ik echter een langere film van 50 min invoer, dan stopt het encoden al na 3/4 van de film en kom ik nieteens aan branden toe.
Wat kan ik hieraan doen?
De schijf die ik gebruik heeft ongeveer 9 GB vrije ruimte.
Bert.
Perry
31.05.2004 21:06:58
Ik heb helaas dezelfde problematiek! Met Video Deluxe 2004
Ik praat over een film van 30min. ik gebruik 2st. AVI bestanden van ongeveer 3GB en aardig wat foto's die ik eraan toegevoegd heb.
Ik heb eerst Pinnacle Studio 9 gebruikt en daar kwam ik ook niet aan branden toe. Op 3/4 blijft het systeem hangen. Windows geeft niet aan dat het systeem niet meer reageert. Maar goed het render proces gaat niet verder.
Door alle perikelen met Studio 9 heb ik besloten Video Deluxe aan te schaffen. Heeft overigens veel meer mogelijkheden en ik hoopte dat het branden een fluitje van een euro zo zijn!!! Met Video Deluxe heb ik ook problemen tijdens het renderen (?? het proces voor het branden).
Mijn recent aangekochte configuratie: P3.0GHZ HT, 512KB intern, 160GB HD, Pioneer DVD brander, Sony DVD player, VIA driver voor Firewire, ATI 9800 XL 128MB grafische kaart waarvan de driver uptodate is. De swap file staat nu op 2GB. De HD is in 3 partities opgedeeld.
Ik weet even niet waar ik moet zoeken.... ik zal dinsdag gelijk de helpdesk bellen. Ik hoop dat ze professionelere support geven als bij Pinnacle.
Perry