"Interne gegevensbestanden zijn waarschijnlijk vernietigd en het opgeslagen bestand is beschadigd. Het is raadzaam om het project onder een nieuwe naam op te slaan en het bestand te verifiëren na het programma opnieuw te hebben opgestart."
Met diezelfde bestanden had ik een paar dagen geleden geen problemen en heb ik eerder wel succesvol dvd's gebrand via Magix.
Als ik een ander bestand neem (van dezelfde videocassette) waarmee ik geen laadproblemen heb, krijg ik tijdens het branden de melding: "illegal motion vector value- error in de MPEG Encoder."
Er is niks bijzonders gebeurd in de korte tijd dat ik de bestanden wel succesvol kon branden en nu. Ik heb hooguit meer geheugen gebruikt.
Computereigenschappen:
Windows ME
36,4 GB ruimte op de harde schijf (waarvan nu ongeveer 12 GB vrij beschikbaar)
768 MB RAM geheugen
133 megahertz
dvd brander HP dvd100i
Wat ik al gedaan heb:
- CD-burnprofiler en nieuwste patch gedownload
- Magix Videodeluxe gedeinstalleerd ,maar wel via de deïnstalleer-optie van Magix, niet die van Windows.
Dan manueel de map c:\Magix gewist, prullenbak leeggemaakt, computer heropgestart. Magix opnieuw geïnstalleerd. Geen resultaat. (My Records en My Audio en het logboek had ik vooraf veilig gesteld)
- Ik heb ook wat testfilmpjes gemaakt van demo's die standaard in Vdl staan en van eigen filmpjes. De ene keer lukken ze wel, de andere keer niet, maar waarom, geen idee.
Wie heeft enig idee wat de oorzaak kan zijn?