Gebruik sinds kort Magix de luxe2004 . Het maken van titels en bijpassende achtergrond muziek gaat al vrij aardig, maar na een aantal malen laden spelen ze niet meer af er verschijnt een melding (IDS-error-Ds Generic) Ik vermoed dat het iets te maken heeft met het instellen van In en Out point???!!! Mijn systeem is windows ME 512 MB en 20 GB Wie oh Wie kan mij adviseren?
plemmens
21.05.2004 20:59:55
IDS-error-Ds Generic
Duidt op een DirectX probleem. (DS: DirectSound) Zou moeten opgelost zijn na updaten van de geluidskaart driver.
Vermar
21.05.2004 21:08:43
Geachte Plemmens,
Gezien het feit dat ik volkomen computer A technisch ben, heb je misschien een tip hoe dat updaten in zijn werk gaat. Mijn geluidskaart is een Creative Sound Blaster PCI 128 (WDM) Alvast bedankt.
plemmens
21.05.2004 21:21:15
Klik hier even, zo kom je bij Creative terecht. Kies juiste kaart en besturingssysteem en download.
Vermar
21.05.2004 22:51:01
Beste Plemmens, Voor zover ik kan nagaan is het gelukt met het downloaden, alles werkt weer Heel hartelijk bedankt Vermar
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.