Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Film Klaar, Menu Klaar, Branden Ho Maar! Vraag 2
MAGIX User Board > Nederlands > Vragen over MAGIX programma's > Video deLuxe
Kevin Van Hout
beste,

Na het monteren van de film is het toch de bedoeling deze op een DVD- te branden? smile.gif. Via het dialoog disc branden gaan we, na alles ingesteld te hebben, het proces starten door op de rode opnameknop te drukken. Meteen daarna slaat video deluxe plus vast en wordt het programma afgesloten. Ik krijg de volgende message:

videodeluxe.exe
-------------------------------------------------------------------
In videodeluxe.exe is een fout opgetreden en moet worden afgesloten.
Onze excuses voordit ongemak.
------------------------------------------------------------------------------------------------
U was bezig met een bewerking. Deze gegevens zijn mogelijk verloren gegaan.

Vertel Microsoft over dit probleem.
We have created an error report that you can send to us. We will treat this report as confidential and anonymous.
(ik kan namelijk geen rapport verzenden omdat de betreffende PC een standalone machine is)

Hoe is dit op te lossen? Windows servicepacks? Updates? een andere optie?
Ik kan namelijk ook niet de simulatie aanvinken. Heeft dit er iets mee te maken?

Groetjes Kevin,
Stijn
Kevin,

ik ben een nieuwe gebruiker van Vdl en heb na een aantal uren werk een project klaarstaan om op DVD te branden. Maar zonder succes.

Ik krijg identiek dezelfde foutmelding als jij kreeg (mail 14/4/2004). Heb jij ondertussen dit probleem opgelost gekregen?

Alvast bedankt,

Stijn
plemmens
De patch al gedownload van de Supportsite en geinstalleerd?
Perry
Ik heb eveneens dezelfde problematiek! Ik ben nu de patch aan het installeren en hoop dat het werkt.

Ik praat over een film van 30min. ik gebruik 2st. AVI bestanden van ongeveer 3GB en aardig wat foto's die ik eraan toegevoegd heb.

Ik heb eerst Pinnacle Studio 9 gebruikt en daar kwam ik ook niet aan branden toe. Op 3/4 blijft het systeem hangen. Windows geeft niet aan dat het systeem niet meer reageert. Maar goed het render proces gaat niet verder.

Door alle perikelen met Studio 9 heb ik besloten Video Deluxe aan te schaffen. Heeft overigens veel meer mogelijkheden en ik hoopte dat het branden een fluitje van een euro zo zijn!!! Met Video Deluxe heb ik ook problemen tijdens het renderen (?? het proces voor het branden).

Mijn recent aangekochte configuratie: P3.0GHZ HT, 512KB intern, 160GB HD, Pioneer DVD brander, Sony DVD player, VIA driver voor Firewire, ATI 9800 XL 128MB grafische kaart waarvan de driver uptodate is. De swap file staat nu op 2GB. De HD is in 3 partities opgedeeld.

Ik weet even niet waar ik moet zoeken.... ik zal dinsdag gelijk de helpdesk bellen. Ik hoop dat ze professionelere support geven als bij Pinnacle.

Perry
plemmens
Perry,
Heb je inmiddels de helpdesk gesproken?
Is er een oplossing uit de bus gekomen?
Zo ja, kan je deze even hier posten svp.
Perry
Hallo,

Zoals hiervoor stond beschreven heb ik de patch gedownload en geinstalleerd. Nu kan ik wel het project encoden/renderen en uiteindelijk is de DVD gebrand... gelukkig.

Toeval? ik weet het niet... ik ga nu wat andere projecten maken en hoop dat het verder zonder problemen blijft werken.

Vraagje: Hoe kan ik van een serie foto's dezelfde overgang kiezen? Indien er alleen foto's in het project zitten dan is dit geen probleem heb ik gezien maar als er ook filmgedeelten in het project zitten dan zal de "Op alles toepassen" functie ook de overgangen op het filmgedeelte toepassen.

Het zou wenselijk zijn om een x aantal foto's te selecteren en vervolgens de gewenste overgang te selecteren ipv per foto of "alles".

In Pinnacle Studio kan dit via "rimpel overgang". Handig!

m.vr.gr.
videofred2
Perry,

Je kon niet branden, en na installatie van de patch ineens wel!
Ik denk niet dat dit toeval was...

Om nu te antwoorden op je vraag i.v.m de overgangen:
als je de films, in de tijdlijnmodus, achter de foto's plaatst en een spoor lager zet,
dan worden de overgangen niet mee gecopieerd naar de films.

Maar je zou evengoed enkel met de foto's kunnen werken, alle overgangen klaarmaken, en dan pas de filmfragmenten vanuit de mediapool invoegen.

Of je zou ook overal dezelfde overgang kunnen toepassen, en dan manueel enkel de films aanpassen.

Fred.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2009 Invision Power Services, Inc.