Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Patch Vdl 2004 Plus
MAGIX User Board > Nederlands > Vragen over MAGIX programma's > Video deLuxe
Leo IJ.
Hoi iedereen!

Ik ben sinds een paar dagen in het bezit van vdl 2004 plus. Voor dat programma is een patch (303) beschikbaar. Die patch heb ik gedownlaod en vervolgens geprobeerd die te plaatsen. Ik krijg echter alleen de melding dat vdl 2004 niet gevonden wordt, en dat de software vanaf de install.CD geïnstalleerd moet worden. Maar vdl staat wel degelijk op mijn computer, netjes vanaf de CD geïnstalleerd op de standaardplaats: c:\Magix\video_deluxe_2004. Hoe los ik dit op en is de patch überhaupt de moeite van het plaatsen waard?

Alvast bedankt voor jullie hints!

Leo.
gest
Hoi,

Heb je de goeie gedownloaded; er bestaat nl een versie voor VDL 2004 STANDARD en eentje voor DELUXE. Toch maar eens nakijken

Succes
holleman.t
Het is zeker de moeite waard omdat je anders div. problemen gaat krijgen die verdwijnen met deze patch.

Teun
Leo IJ.
QUOTE(gest @ Mar 19 2004, 09:12 PM)
Hoi,

Heb je de goeie gedownloaded; er bestaat nl een versie voor VDL 2004 STANDARD en eentje voor DELUXE. Toch maar eens nakijken

Succes

Hoi,

Ja, ik heb volgens mij de goeie patch gedownload: de plus-versie (de kleinste van de twee beschikbare patches). Dus daar kan het niet in zitten.

Heeft iemand misschien nog andere suggesties?

Leo.
FransS
Video deluxe 2004 plus 3.03 450.5 KB [Download] [Info]
Video deluxe 2004 standard 3.03 1.78 MB [Download] [Info]

Als je het over de kleinst patch hebt je dan naar de mb of kb gekeken ?
Want de patch moet het wel doen ik heb hem nu 3x achter elkaar geinstalleerd maar iedere keer doet deze patch het ,als ik de standaart neem zegt de comp dat deze niet voor de plus is wat geeft hij bij jou aan ?

Frans S. user.gif
plemmens
Mijn patch voor de standard versie, geinstalleerd op 18/01/2004 is 1,92 MB (2.016.568 bytes)
Leo IJ.
QUOTE(FransS @ Mar 20 2004, 03:31 PM)
Video deluxe 2004 plus 3.03 450.5 KB [Download] [Info]
Video deluxe 2004 standard 3.03 1.78 MB [Download] [Info]

Als je het over de kleinst patch hebt je dan naar de mb of kb gekeken ?
Want de patch moet het wel doen ik heb hem nu 3x achter elkaar geinstalleerd maar iedere keer doet deze patch het ,als ik de standaart neem zegt de comp dat deze niet voor de plus is wat geeft hij bij jou aan ?

Frans S. :user:

Patchprobleem opgelost!

Ik heb voor alle zekerheid de patch voor de standaardversie ook maar eens geprobeerd, en zowaar: die doet het wel! Dat betekent dat ik niet de plus- maar de standaardversie heb. Vandaar...

Wellicht vragen jullie je af: hoe kun je stom zijn. Wel, ik ben in zee gegaan met Dixons, die op hun site Vdl 2004 plus incl. Soundpool voor Video en Foto- show 2004 aanbiedt voor € 99,99. Leek me een leuke aanbieding.

Vorige week is het pakket, netjes binnen de gestelde termijn, binnengekomen. Ik ben te goed van vertrouwen geweest, want ik heb niet gecheckt of inderdaad de plus-versie geleverd was. Door het patch-probleem is bij mij een belletje gaan rinkelen en ja hoor: het is de standaard-versie!

Ik voel mij dus behoorlijk misleid door Dixons en heb inmiddels bij dat bedrijf aan de bel getrokken met het verzoek mij een passende oplossing aan te bieden.

In ieder geval bedankt voor jullie reacties ten aanzien van mijn probleem. Uiteindelijk ben ik daardoor op het goede spoor gekomen.

Hebben jullie overigens tips voor mij hoe ik Dixons 'aan moet pakken' als het bedrijf niet wil steken of snijden?

Groeten,

Leo.
lonnie
Waar kan ik zo'n patch downloaden?

Alvast bedankt,
Lonnie
Leo IJ.
Probleem met Dixons is snel en netjes opgelost! 't Is simpelweg een vergissing geweest. Het pakket wordt zonder 'haken en ogen' omgeruild.

Er is duidelijk geen kwade opzet in het spel geweest, en daar ben ik blij mee.

Ik heb me dus voor niets zorgen gemaakt: :Dixons is gewoon OK!

De aanbieding ook...

Leo IJ.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2009 Invision Power Services, Inc.