Zo kom ik per ongeluk en door experimenteren er achter dat na dat ik 2 keer de zelfde film heb gebrand van uit MAGIX zowaar het menustructuur werkt.
Wel hoe ben ik tewerk gegaan als volgd, uiteraard eerst naar maak DVD dan verschijnt er een popupmenutje met daar in de vermelding dat ik ,
"1 marker / automarkeren / negeren" ik kies voor automarkeren en zet ook de DVD navigator aan en kies voor uitgebreide DVD layouts kies hier een menu uit ,en zie dat er op mijn display 16 beeldjes komen ,daar werd ik helemaal stil van want het was me niet eerder gelukt om er zo veel te krijgen ,en net wat andere allemaal schrijven dat het goed werkt , was ik zeer verbaasd.
Eerst uit geprobeerd en toen bleek dat alle Jpeg's foto's die ik in de film had een marker hadden ,toen ben ik terug gegaan naar de film bewerken en omdat ik de foto's in het begin van de film had heb ik alle markers op een plaats gezet dat ik dacht dat ze moesten staan ,daarna terug naar maak DVD uitgeprobeerd met de remotecontrol dit werkte prima en elke keer dat ik zapte kwam het beeld in beweging waar ik een marker had gezet. Dit is natuurlijk mijn ondervinding en wil niet zeggen dat dit ook bij andere zo gaat maar u kunt het eens proberen en ik blijf dit zo uit proberen en lukt het mij bij iedere DVD zo dan hoort u dat ook van mij , ook als het mis gaat zal u dat vernemen .
Het werkt ook op alle DVD-players die ik tot nog toe heb getest.
Ik hoop hier mee iedereen een plezier te doen .
Suc6. Frans S.