Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Opslaan Film En Branden Dvd
MAGIX User Board > Nederlands > Vragen over MAGIX programma's > Video deLuxe
bordes
Hoi,

Ik was blij met Video de Luxe 2004 Plus, maar nu ff niet meer.

Als ik mijn film opsla (via opslaan als), dan gaat dat goed en kan ik hem eindeloos bewerken. Totdat ik wil gaan branden, want dan krijg ik de melding dat het document "leeg" is.

Hoe moet ik mijn film opslaan, zodanig dat hij door Vdl en Nero e.d. wordt herkend?

Als ik hem opsla en wil gaan branden, dan sluit het programma af na stap 1 in het brandproces.
Via Nero branden lukt ook niet, omdat het een mpeg1 bestand moet zijn.
Als ik dit wijzig in Vdl, dan pakt hij dit niet (foutmelding).

Iedereen schrijft over "ik heb gebrand" maar ik kom niet eens zover!

Wie weet raad en wat doe ik fout?!

Chantal
FransS
Hoi Chantal ,

Als je de film opslaat als ,waar komt dan de film terecht (schijf) en doe je dit op het laatst van de film of regelmatig (opslaan als) want in wezen hoef je dat maar een keer te doen en verder regelmatig opslaan.
Het prog. VdL maakt er een avi van als jij dat aangeeft bij exporteren daar kun je ook aangeven om terug te schrijven naar band ,als je het met nero wil doen maak je DVD-AVI ,als alles normaal verwerkt is en je heb een DVD-brander dan moet je er ook via het prog. een DVD van kunnen maken en wel in het prog naar dvd maken dat staat ook in het tabblad en daar kun je toevoegen of zo laten ,maar experimenteer eerst voor je werkelijk een film gaat maken want de teleursteling is erg groot als het niet lukt. en laat het niet af gaan op een keer experimenteren maar blijf het proberen het is eenvoudig om te zeggen wat een rot prog. maar leer er eerst mee om gaan ,er zit heel veel in .

Suc6 Frans S. user.gif
bordes
Hoi Frans,

Dank je wel voor je antwoord. Ik ga het proberen.
Ik sla de film op op mijn tweede harde schijf in een map die ik al heb benoemd naar de film.
FransS
Ik denk dat je het gewoon op de schijf moet zetten en niet speciaal in een Map ik weet niet of de film dan zodanig herkent word.Ik zet het altijd gewoon in mijn project daar komt het prog. ook mee als je zegt opslaan als..,ander zoek je zelf die folder op .

Suc6 Frans S. user.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2009 Invision Power Services, Inc.