DirkM
04.03.2004 19:52:00
Beste mensen ik heb het volgende probleem Ik werk met Video delux 2004 en met een tvkaart pinnacle twaincap pctv stereo 1.0 Nu krijg ik hem niet in beeld en voorbeeld krijg ik ook niet geinstaleerd wat doe ik fout
moossie25
12.03.2004 12:15:39
hallo,
ik heb een Pinnacle PCTV stereo kaart. De kaart functioneert voopr het tv kijken prima maar mijn kaart wordt ook niet door video de luxe (versie 2.0) Herkend
ik heb geen idee hoe dit komt of wat ik er aan moet doen
Hoi,
Ik heb zelf een Pinnacle Rave TV kaart en werkt na enig sleutelwerk wel naar behoren.
VDL is volgens mij nogal IRQ gevoelig. Vb als de TV kaart deze moet delen met een ander apparaat (Audio, VGA, USB , ...)
Door de TV kaart in een ander PCI slot te pluggen krijg je meestal wel een goed resultaat.
Succes
moossie25
15.03.2004 10:42:04
en wat moet ik dan doen als ik geen ander PCI slot beschikbaar heb
moossie25
15.03.2004 10:43:32
mijn vriend heeft ook een rave tv kaart en die werkt ook perfect, kan het dan ook een het type kaart liggen, je zou toch denken hoe nieuwer hoe beter maar dat gaat hier misschien niet op
Hoi,
indien je geen PCI meer vrij hebt kan je misschien wisselen met een andere pci slot
Lijkt me raar mocht je maar één PCI slot hebben
succes
moossie25
22.03.2004 11:49:16
ok ik ga het uitproberen
bedankt voor de tip
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.