Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Dvd Branden
MAGIX User Board > Nederlands > Vragen over MAGIX programma's > Video deLuxe
jasperengel
Flm gereed en opgeslagen ,dan dvd branden.
Simulatie wordt uitgevoerd, disk voornereiden ed gaat allemaal goed, dan naar branden en dat mislukt steeds weer
Wat doe ik fout,De handleiding geeft niet genoeg info om het prbleem op te lossen
Wie heeft er een suggestie
Jasper Engel sad.gif
mklijn
Wat voor DVD wil je branden?
PaulV
Ik heb ook altijd problemen. Gisteren een DVD gemaakt waarop 9 menu items op het DVD menu. 7 Werken er en de rest (8 en 9) doet niets. Nog even en VDL ligt stof te verzamelen mad.gif
mklijn
QUOTE(PaulV @ Mar 2 2004, 03:24 PM)
Ik heb ook altijd problemen. Gisteren een DVD gemaakt waarop 9 menu items op het DVD menu. 7 Werken er en de rest (8 en 9) doet niets. Nog even en VDL ligt stof te verzamelen mad.gif

Hebben jullie wel hoofdstukken gemarkeerd??? en gebruik geen dvd +RW want deze werkt niet bij vdl
FransS
QUOTE(mklijn @ Mar 2 2004, 04:12 PM)
[QUOTE=Nog even en VDL ligt stof te verzamelen mad.gif

gebruik geen dvd +RW want deze werkt niet bij vdl

Ja er zijn vele wegen om een DVD te branden en ik neem aan dat je dit doet na dat je een fim gemaakt hebt en dan als DVD wil weg schrijven.
Doe je dit uit het VdL program of haal je er een ander programma bij?

En ik gebruik altijd + RW om de film op DVD te zetten dus ik zou niet weten waarom ik deze niet zou gebruiken want mocht er dan iets niet goed zijn of niet goed gaan kan ik het altijd herstellen .Daarna als de DVD+RW goed is dan maak ik een copy met NERO dit gaat sneller dan weer het programma te starten en weer te renderen .

Frans S. user.gif
PaulV
Yep alle hoofdstukken gemarkeerd. Maar ondanks dat VDL meld dat het branden succesvol was staat er maar iets meer dan een uur film op de DVD en de rest is er gewoon niet.
In zijn algemeenheid is VDL 2004 een slecht porgramma. Het meest irritante is wel het complete afsluiten van het programma zonder enige medeling. Weg al je werk.
Maar ook de grote moeite die je moet doen om eindelijk een goede DVD te krijgen met het menu zoals het zou moeten werken is heel vervelend. Het terug springen vanuit een film naar het juiste menu nivo. Major problemen.
Maar ik het wel een oplossing. Zodra ik Studio 9 heb gekocht is het bye bye met VDL 2004 (VDL 2.0 was trouwens wel behoorlijk dus het is erg vreemd).

Groet,

Paul.
peter67
ook studio 9 heeft zijn problemen,denk dus eerst goed na,misschien heeft vdl bij jou wel een conflict,ik zeg heel eerlijk misschien bij jij veel technischer met computers dan ik maar misschien moet je wel vdl opnieuw instaleren en als je regcleaner heb deze voordat je hem opnieuw instaleert even alle oude sleutels verwijderen
en je kunt ook zelf handmatig bestanden(films)opslaan

als ik onzin spreek dan wil ik dat graag horen,daar leer ik alleen maar van
peter67
ook studio 9 heeft zijn problemen,denk dus eerst goed na,misschien heeft vdl bij jou wel een conflict,ik zeg heel eerlijk misschien bij jij veel technischer met computers dan ik maar misschien moet je wel vdl opnieuw instaleren en als je regcleaner heb deze voordat je hem opnieuw instaleert even alle oude sleutels verwijderen
en je kunt ook zelf handmatig bestanden(films)opslaan

als ik onzin spreek dan wil ik dat graag horen,daar leer ik alleen maar van
PaulV
Hallo Peter,

Nee je spreekt zeker geen onzin biggrin.gif
Dat pad heb ik ook al bewandeld maar het geeft niet het resultaat wat ik er van verwacht. Ik begrijp dat studio 9 misschien ook problemen heeft maar ik heb nu al 3 dvd's verknald en een programma wat er gewoon mee stopt heeft dus iet meer als wat problemen. Ook zie je bij Studio wel actieve support van de leverancier en die mis ik bij Magix compleet.
Dus ik zet mijn kaarten toch maar op een ander pakket.

Groet.
FransS
de Prog. onderling werken niet er kan er maar een goed werken en geen TWEE
dit is vragen om conflikten .

Frans S user.gif
jasperengel
nieuwe download geinstalleerd Probleem schijnt voorbij te zijn
dank voor alle tips
JFL
Wat bedoel je met nieuwe download ?

groet
Jo
FransS
Jasper bedoeld de patch van VdL van de versie die je hebt?

Kan je downloaden op de site van www.Magix.nl

Suc 6 Frans S. user.gif
Bert & Anny
mad.gif Overgestapt van studio 8.xxx naar VDL 2004 maar nu problemen met branden. Al contact gehad met support en al de handreikingen geprobeerd maar niets helpt. Vdl blijft crashen zodra ik probeer te branden. En wat is dat voor onzin om geen dvd +rw te gebruiken ?? Ik wil toch eerst een test branden alvorens de definitieve dvd te branden, wordt anders wel een dure grap. Overigens Studio is ook niet zalig makend, crashed zeer regelmatig bij het bewerken van de film. Ik kan alleen maar zeggen dat ik wederom teleurgesteld ben in een eerlijk gekocht product. Toch maar weer illegaal kopieeren dan ben ik in ieder geval geen geld kwijt want wat dat betreft heb ik zo langzaam maar zeker mijn buik vol van software makers met alle ellende ( bijv microsoft ). Het is zo langzaamaan niet leuk meer. En als ik dan ook nog eens lees hier dat er source verrschillen zijn tussen de Duitse en Nederlandse versie dan weet ik het helemaal niet meer.
Voorlopig hebben beide producten voor mij afgedaan en zal ik ze ook zeker niet aanraden bij vrienden / kennisen.
PaulV
Een bug (of bugs) is niet zo erg. Geen serieuze support wel. En daar ontbreekt het gewoon aan.
Ik heb nu Studio 9 en tot nu toe geen probleem. Mijn indruk is in ieder geval dat de support wel beter is.(Mijn evering is nog van Studio 7).

Persoonlijk zou ik niet over gaan op illegale software. Daar wordt de kwaliteit in ieder geval zeker niet beter van. Je zou software moeten kunnen proberen middels een beperkte licentie. En dat kan natuurlijk al in een aantal gevallen.

Wat VDL betreft is het helemaal vreemd omdat ik met VDL 2.0 veel minder problemen had. Zo zie je maar dat iets nieuws zeker niet iets beters is.

gr,

Paul.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2009 Invision Power Services, Inc.