Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Reactie Patch
MAGIX User Board > Nederlands > Vragen over MAGIX programma's > Video deLuxe
meeuw134
Beste Dames en Heren forum leden.

Naar aanleiding van het plaatsen van een topic betreffende mijn patch enige tijd geleden heb ik veel reacties ontvangen,in het begin nogal wat negatieve soms grove recaties,deze reacties werden waarschijnklijk veroorzaakt door mijzelf omdat ik wat vergoeding betreft niet duidelijk ben geweest.Maar goed wat mij betreft zand erover.Ikpretendeer zeker niet beter te zijn dan de programmeurs van Magix,maar deze topic en de patch is alleen maar voortgekomen uit het feit dat de ondersteuning in Nederland te wensen overlaat.
Gelukkig heb ik ook vele positieve reacties ontvangen,ik heb vele telefonisch kunnen helpen echter door de vele aanvragen is het mij nog niet gelukt alle aanvragen af te werken mede ook door tijd gebrek ook heb ik mensen niet kunnen
bereiken omdat ik onvoldoende gegevens had Email adres tl nr etc(dit geldt b.v voor de heer Remmerswaal waarvan ik het juiste e mail adres niet heb email word
geweigerd)
Al deze mensen zou ik willen vragen nog even geduld te hebben,want ik ben bezig
een zo volledig mogelijke cd rom te maken met alle instructies deze zal u toegestuurd worden(indien adres bekend).
Verder wat Vdl betreft een prima programma mits goed gebruikt.
Voor vragen sta ik altijd open.

mvrgr wim
EdjeK
Geweldig Wim beerchug.gif

Ik vind het een zeer positieve instelling die je hanteert. Je laat je door niets en niemand van de wijs brengen en blijft mensen die problemen ondervinden met VdL door dik en dun helpen ondanks sommige negatieve reacties.

Magix zou een voorbeeld van jouw instelling moeten zijn.

Chapeau........

wub.gif director.gif
FransS
Beste Wim ,

Ga zo door ben er fff sick3.gif tussen uit geweest maar houd de brievenbus in de gaten,
grote klassen beerchug.gif ylsuper.gif luxhello.gif top.gif

Frans S. user.gif
plonie
wub.gif He Meeuwtje waarom ga je niet soliciteren bij Magix, krijgen we eindelijk (eens goed) support
meeuw134
jammer plonie heb het te druk met cd rom te branden zodat de mensen verder kunnen met vdl.
Maar bedankt voor je reactie,dat doet me echt goed,evenals het mensen helpen
op het forum.
Ik voel me af en toe al een helpdesk voor magix plonie maar sowhat ik hoop dat ik er mensen mee help.
Bedankt plonie.
Ernst T
Super! Wim, ik wacht geduldig mijn beurt af.
Fijn dat je weer mee doet op het forum.
Als je "Wimpie's Super Video" heb ontwikkeld, (Nederlands eerste video bewerkingsprogramma) ben ik graag je eerste klant, waar een meeuw is, is een weg! mail mij nog even je telefoon nummer svp.

groetjes ernst biggrin.gif
holleman.t
Zonder Woorden.
applaus.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2009 Invision Power Services, Inc.