Beste Dames en Heren forum leden.
Naar aanleiding van het plaatsen van een topic betreffende mijn patch enige tijd geleden heb ik veel reacties ontvangen,in het begin nogal wat negatieve soms grove recaties,deze reacties werden waarschijnklijk veroorzaakt door mijzelf omdat ik wat vergoeding betreft niet duidelijk ben geweest.Maar goed wat mij betreft zand erover.Ikpretendeer zeker niet beter te zijn dan de programmeurs van Magix,maar deze topic en de patch is alleen maar voortgekomen uit het feit dat de ondersteuning in Nederland te wensen overlaat.
Gelukkig heb ik ook vele positieve reacties ontvangen,ik heb vele telefonisch kunnen helpen echter door de vele aanvragen is het mij nog niet gelukt alle aanvragen af te werken mede ook door tijd gebrek ook heb ik mensen niet kunnen
bereiken omdat ik onvoldoende gegevens had Email adres tl nr etc(dit geldt b.v voor de heer Remmerswaal waarvan ik het juiste e mail adres niet heb email word
geweigerd)
Al deze mensen zou ik willen vragen nog even geduld te hebben,want ik ben bezig
een zo volledig mogelijke cd rom te maken met alle instructies deze zal u toegestuurd worden(indien adres bekend).
Verder wat Vdl betreft een prima programma mits goed gebruikt.
Voor vragen sta ik altijd open.
mvrgr wim