Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Hotfix Directx 9
MAGIX User Board > Nederlands > Vragen over MAGIX programma's > Video deLuxe
Ernst T
sad.gif Klopt het dat de veel in het forum genoemde hotfix patch niet geschikt is voor Windows 98 SE met Direcx 9?
Op de downloadside van Microsoft Updates wordt bij deze patch windows 98 SE niet genoemd.

ik werk met windows 98 SE, maar doe verder niet in antiek....!!

Vast bedankt voor je reakties, Ernst
firedevil.gif
meeuw134
Beste Ernst

Zeker werkt de patch ook bij Windows 98 se,misschien bij microsoft vergeten dit te vermelden

Mvrgr Wim
plonie
rolleyes.gif Hoe vreemd ook, maar na de installatie van bovengenoemde hotfix, kon ik niet goed meer mijn DVD wegschrijven.
wub.gif Na terugzetten in de tijd was het weer opgelost, want alleen deinstaleren hielp niet.
meeuw134
BesteErnst/plonie

Sorry plonie dat de hotfix problemen gaf dat was uiteraard niet de bedoeling
ik probeer alleen te helpen,en wat bedoel je met terugzetten in de tijd(systeem herstel?0f iets anders graag antwoord dat is ook voor andere gebruikers van belang.
na installatie van directx kan deze niet meer verwijderd worden maar dat weet je natuurlijk ook,daarnaast is het zo dat sommige videokaarten niet te combineren
zijn met deze hotfix.Helaas kan ik zo niet zeggen welke kaarten dat zijn ik had een lijst gemaakt maar helaas die ben ik kwijt.
Wel weet ik dat ATI deze hotfix wel nodig heeft,zelf ben ik wat video kaarten betreft nogal een ATI aanhanger(heb geen aandelen)zeker de Radeon serie, niet voor niets worden ook de asus kaarten uitgerust met de Radeon chip.
Heb kortgeleden de 9800xl van Ati gekocht(echt niet duur)en zoals ik al eerder melde Beeld kwaliteit perfect en renderen 2 a 3 maal zo snel(structureel).
Dus wanneer hotfix problemen geeft gewoon verwijderen,maar dat helpt niet zoals helaas plonie heeft ondervonden,misschien dus verstandig om voor de installatie een herstelpunt aan te brengen in xp.
Verder zou ik graag willen weten of deze hotfix bij andere gebruikers ook problemen geeft(ernst heb jij problemen?)
Hopende hiermee een positieve bij bijdrage te hebben geleverd.

Groetjes Wim
plonie
Beste Meeuw134

Na de installatie van de hotfix, kon ik niet meer branden, halve wege bleef hij staan met de melding ik ben een dvd aan het maken. Dit kwam niet meer goed. Toen een DEinstallatie gedaan, maar dit hielp ook niet.
Daarna terug naar een herstel punt gegaan, maar ook dit hielp niet.
Tja er bleef niets anders over dan een herinstallatie, daarna ging alles weer vlekkeloos.

De moraal van dit verhaal is gaat niet te snel een hotfix installeren als het niet echt nodig is, daar je er meer ellende van hebt dan plezier.

Hopende dat iemand hier iets aan heeft, met vr gr Ton Meuldijk
Ernst T
[COLOR=red][SIZE=7] Bij mij werkt magix VDL. verder goed, dus ik zal hotfix,
voor de zekerheid maar niet installeren , zoiets als blijf er maar vanaf als alles goed werkt..
In ieder geval allemaal bedankt voor de reaktie.

Ernst
kan00123
Heb al een lange tijd directx 9 geinstalleerd en pas kort geleden
de hotfix. Alles gaat goed met bewerken en dvd branden.
4 films in een projekt. Alleen na elke film, keert het nog steeds niet automatisch
terug naar het menu ( op de pc ).
Eigenlijk sta ik daar niet zo bij stil, klikt nogmaals op play en start de
volgende film weer. Maar ik dacht zo, misschien door de hotfix te installeren,
doet ie het wel. Verder heb ik geen klachten met video 2004. rolleyes.gif
Met vriendelijke groeten. Victor.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2009 Invision Power Services, Inc.