Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Patch
MAGIX User Board > Nederlands > Vragen over MAGIX programma's > Video deLuxe
meeuw134
Beste allemaal,

Niet gehinderd door kennis van zaken hebben enkele gefrustreerde personen
gemeend een voor mij vernederende reactie te moeten plaatsen op de forum site.
In mijn vorige topics heb ik gememoreerd dat ik veel tijd heb zitten in het maken van de patch daarin is echter GEEN PRIJS genoemd.
Ik heb toen veel aanvragen gehad of ik patch maar even op wilde sturen,M.A.W
betaal zelf de portokosten maar.
Daarop heb ik gereageerd zie voorgaande topics,misschien is het zo dat het overgekomen is als iemand die op geld uit was,nee deze gefrustreerde personen
hadden even kunnen vragen wat de kosten waren en dan op een fatsoenlijke manier reageren.
De kosten die ik gerekend zou hebben waren 1.50€ zijnde porto kosten.
Lijkt mij erg redelijk.
Dan plemmens over de juridische aspecten,er is voldoende jurisprudentie aanwezig over dergelijke zaken om te weten wat wel en niet mag,er zijn voldoende gegevens op het internet te vinden over dergelijke zaken ik zou zeggen
zoek die op(u hoeft alleeen maar het woord auteursrecht te zoeken).
Ik ontwikkel zelf al ruim 20 jaar software en test ook al geruime tijd beta versies voor andere software ontwikkelaars,dus ik ben zeer goed op de hoogte van de
juridische aspecten betreffende auteursrecht etc.
Dan Magix,ik heb tweemaal Magix op de hoogte gesteld van mijn oplossing
echter NOOIT een reactie ontvangen,ook Magix duitsland heb ik gecontacteerd
over de gebrekkige ondersteuning in nederland,deze hebben op een zeer correcte wijze gehandeld,maar kunnen om wat voor reden dan ook mij niet verder helpen.
Dus Magix behoord op de hoogte te zijn.
Gelukkig heb ik inmiddels ook veel positieve reacties ontvangen en ik ben deze mensen daar erg dankbaar voor,deze mensen krijgen uiteraard nader bericht van
mij en ik zal ze gratis de patch ter beschikking stellen.
Tot zover deze open brief ik meen namelijk het recht te hebben mezelf,tegen
dergelijke vernederende reacties te mogen verdedigen.

Mvrgr Wim
holleman.t
leeg
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2009 Invision Power Services, Inc.