Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Media Manager Silver
MAGIX User Board > Nederlands > Vragen over MAGIX programma's > Video deLuxe
delphis
Bij de installatie van Magix plux 2004 is er een programma bijgeleverd nl Media Manager silver. Echter krijg ik bij de opstart steeds de melding: Runtime error- abnormal program termination ??? Ik werk met XP Professional. Kan iemend mij uitleggen wat er verkeerd gaat ? wacko.gif
meeuw134
Beste Delphis,

ik zal trachten je uit te leggen wat er aan de hand is,zoals alle programma word vdl en het door jou genoemde programma geschreven in een bepaalde programmeer taal(Delphi,visual basic,C++ om er maar enkele te noemen)
VDl is geschreven in C++ daar hoort zoals ook bij de andere talen een runtime
module bij,dat is geen probleem want die word tijdens het installeren ook geinstalleerd.
Nu de mogelijke oplossing.
1 Vdl verwijderen en eventuele opgenomen films vooraf saven in een aparte
directory.
2 daarna vdl weer installeren.
Hopelijk werkt het dan wel.
Heb je soms recent een programma geinstalleerd dan kan dat ook de oorzaak zijn
dit programma kan ook in C++ geschreven zijn met de genoemde runtime module.
Dan kunnen er ongewenste koppelingen ontstaan tussen beide runtime modules
waardoor het programma van jou een runtime error geeft.
Nog een mogelijke oplossing gebruik xp systeem herstel en herstel het systeem
naar een hertelpunt wat voor het laatst geinstalleerde programma ligt.
Let op alle programma''s die na dat hersel punt geinstalleerd zijn moeten opnieuw geinstalleerd worden.
In xp zijn tools aanwezig om het register schoon te maken van ongewenste registersleutels probeer dat eerst anders het programma Regclean gebruiken
dit programma is te downloaden op het internet.

Hopende dat het na deze tips lukt,anders stuur je een mail en proberen we een andere oplossing.

SUC6

Mvrgr Wim
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2009 Invision Power Services, Inc.