Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Patch
MAGIX User Board > Nederlands > Vragen over MAGIX programma's > Video deLuxe
meeuw134
Beste Vdl gebruikers

Helaas heb ik een aantal negatieve reacties ontvangen van gebruikers die menen
dat ik geld wil verdienen aan mijn patch.
Niets is minder waar,gelukkig verkeer ik in de omstandigheid geen geld op deze manier te hoeven verdienen.
Ik ben gelukkig financieel zeer gezond.
Dat de oplossing door Magix verzorgd zou moeten ben ik met iedereen eens,maar helaas dat gebeurt niet.
De negatieve reacties komen hoofdzakelijk van mensen die menen alles te weten
maar zelf nooit een wezelijke bedrage hebben geleverd aan het oplossen van problemen,voor mij zijn het bla bla figuren waar ik geen enkel respect voor heb,alleen maar minachting.
Sorry dit moest ik even kwijt,ook is vanaf heden de patch niet meer verkrijgbaar
want ik ben veel te bang nog rijker te worden.
Dit is dus jammer voor de mensen die positief waren en het een volkomen normale zaak vonden om de kosten vergoed te krijgen,het is niet mijn schuld
dat ik zo reageer maar de schuld moet u zoeken bij mede forum gebruikers,die in mijn optiek alles afkraken.
Tot zover dit betoog.
Nu zal ik proberen integenstelling tot hetgeen beweert word door de bla ba figuren
een positieve bijdrage te leveren.
Door vele word beweert dat je een volkomen schone computer moet hebben om
met vdl te kunnen werken,niets is minder waar,want wat is een schone computer
een schone computer is een computer waar alles goed op geinstalleerd is ,geen virussen aanwezig zijn,en (zeer belangrijk)het register geen ongewenste sleutels bevat,controleer dit met de in windows aanwezige tools.
Elk programma wat geinstalleerd word creeerd in het register en z.g sleutel
ook bij verwijdering van het programma verdwijnt meestal deze sleutel niet,daarom controleer register met b.v het programma Regclean die verwijdert
automatisch de overbodige registersleutels.
Als er een trial versie van een programma geinstalleerd is geweest,blijven er ongewenste files achter die zeker bij een videobewerkings programma voor problemen kan zorgen.
Ikzelf gebruik Norton System Works om al deze overbodige en soms voor bepaalde programma''s gevaarlijke files te verwijderen.
Gebruik VDL niet i.c.m met andere videobewerkings programma''s dat gaat beslist
fout.
Bij de sony brander word het programma Mydvd en Showbizz geleverd,indien aanwezig ook verwijderen.Record Now geeft geen problemen voor zover mij nu bekent.Nero 6 echter wel dus niet installeren,gebruik de nero versie zonder dvd
write mogelijkheid.
Er zijn nog veel meer dingen die roet in het vdl eten kunnen gooien,maar het zou te ver voeren die allemaal te noemen.
Nu VDL zelf afgezien van de programmatische fouten en de miserabele ondersteuning is het een prima programma,en neem u maar van mij aan ik heb ervaring met heel wat duurdere programma''s die niet de mogelijkheden bieden
van VDL.
Enkele tips dowload ned update als dat nog niet gebeurt is,en download de nieuwste Aspi driver (4.7.2) van adaptec.Deze driver is te vinden op de Duitse site van Magix.
Let op deze moet juist geinstallerd worden afhankelijk van het besturingssysteem(voor windows XP install.bat XP32)
Als ik alles op zou moeten schrijven hoe de instellingen moeten zijn zou te ver voeren
in dit korte bestek.
Echter wanneer er vragen zijn stuurt mij maar een email en de vragen zullen SERIEUS beantwoord worden(ZONDER KOSTEN!!!!!).
Echter de patch word niet meer geleverd dit is te danken aan enkele negatieve
bla bla figuren op het forum.
P.s Juridisch ben ik zeer goed op de hoogte van wat wel en niet mag,dit is alleen bestemd voor de bla bla figuren die daar ook op of aanmerkingen over hadden.
Ik ben en blijf altijd bereid vragen te beantwoorden om een positieve bijdrage te leveren en gebruikers te helpen.

Groet Wim
holleman.t
Blijkbaar kan je niet tegen kritiek en vind je het de normaalste zaak van de wereld om deze site als www.marktplaats .nl. te gebruiken.

Je zegt dat je financieel zeer gezond bent, vindt ik het toch, ondanks blijkbaar de vele uren die besteed hebt aan die patch geld wilt zien, want daar gaat het dan weer uiteindelijk om.
Ik zou me heel gelukkig voelen als ik in zo'n situatie was en mensen blij kan maken op een dergelijke manier.
Dus ik begrijp niet waarom je respect weg is en ons minacht, het zou eigenlijk andersom moeten zijn, maar dat zit niet in me.

En die patch, heb ik al laten weten , die hoef ik niet op de manier zoals jij hem aanbiedt. Sterker nog, al zou je hem nu opsturen voor niets dan zeg ik "DELETE E-MAIL".
Ik vind het alleen knap lullig van je, voor die andere, die wel eventueel willen kopen, omdat je boos wordt, scheer je die over één kant.

Het is niet veel, maar wat oplossingen staan toch degelijk wel op deze site van mijn.
En bla,bla,bla,bla enz.

Bla bla Teun
meeuw134
Beste Teun

Ik ben en blijf een fatsoenlijk mens dus geen verwijten,dan wel kritiek die niet gefundeerd is.
Uit je reply blijkt dat je totaal geen verstand van programmeren hebt,je weet dus
ook niet hoeveel tijd het kost een programma te debuggen en te her- programmeren.
Verder verwijt je mij eraan te willen verdienen zonder te weten wat het zou kosten.
Nu de kosten die ik zou gevraagd hebben was alleen de kosten voor het opsturen
van de patch dus laten we het ruim stellen 1.50€.
Eraan verdienen hoef ik niet,gelukkig verkeer ik in een financieel zeer gezonde situatie.
Verder vind ik ook jammer dat er mede door jou naar nu blijkt ongefundeerde
kritiek mensen zijn die niet over de patch kunnen beschikken,maar daarvoor zoek ik een oplossing.

groet Wim
holleman.t
Wim, ik heb nooit beweerd dat ik verstand heb van programmeren en wil ook helemaal niet weten hoeveel tijd het heeft gekost.
Het zijn je eigen woorden dat voor de tijd die je eraan besteed hebt, geld wilt zien.
Je hebt nooit een bedrag genoemd tot nu. Volgen jou voor het opsturen, maar dat (effe gisse) reg. filetje kan volgens mij (had ik al aangegeven. ik treed nu in herhaling) via de E-Mail kostenloos verstuurd worden. Hele programma's zijn te downloaden en volgens mij dat filetje van jou zal toch geen probleem opleveren
Larie dus.
Marie-Lein
Wat een zever is dat hier toch!!!!!!!! Echt Teun, je verbaast me zenne!!!!! Allereerst wie verplicht je om die patch te kopen? Niemand toch?

Ten tweede wil ik nog kwijt, AL DEGENE DIE NEGATIEVE KRITIEK HEBBEN, GEBRUIKEN ALLANG VDL NIET MEER! De ene gebruikt pinnacle8, de andere de liquid versie. Wat hebben jullie eraan om zo'n op Wim af te geven?

Werken jullie dan voor niets? Ik vind het maar de uiterste vorm van beleefdheid, dat wanneer iemand iets doet voor je, je op het minste vraag: hoeveel moet ik je.
Het enige wat voor niets is, is de zon, en dan nog, die laat haar ook elke dag niet zien!
Als jullie werken voor niets, laat het me maar direct weten, ik heb nog een aantal klussen!

Trouwens, ik ga terug in de tijd, in de tijd toen ik nog zelfstandige was, en ik hielp mensen zonder een vergoeding was ik een GODIN!!! Niets te heet of te zwaar, maar op een gegeven moment denk je, dit kan niet verder en je vraagt een kleine bijdrage, wel dan wordt je, net zoals Wim hier, een uitzuiger!!!
FransS
director.gif We zijn hier toch om elkaar te helpen niet waar ?

Frans S. user.gif Wim / Marie-Lein beerchug.gif
Marie-Lein
Ja Frans, we zijn HIER om mekaar te helpen, maar spijtig dat de hulp niet komt van Magix!!! Ze zijn het, die ons eigenlijk moeten helpen en niet zo'n brave man, zoals WIM, die de miserie van ons, vdl-gebruikers niet meer ziet zitten en er tracht iets aan te doen. Ik vind niet dat Wim voor de kosten moet opdraaien, maar dat dit de taak is van MAGIX. Hij heeft iets gevonden dat al maanden gevonden had moeten zijn. Het wil niet zeggen om het vandaag valentijn is, dat hij kadootjes moet geven.
Blijkbaar is het bij Magix alleen te doen om te verkopen, hoe meer hoe liever en dan is de kous af.
Blijkbaar zit de wereld vol parasieten, die willen leven op de kap van de andere en de grootste daarvan is MAGIX, die laat ons, vdl-gebruikers in de kou staan.
FransS
Marie-Lei ,

Wellicht komt het verkeerd over maar ik bedoel er mee te zeggen dat als er hulp geboden wordt en ik begrijp ook wel dat dit van MAGIX af moet komen ,maar als iemand en dat is nu toevallig WIM iets gevonden heeft waar het een stuk beter mee gaat en wil er dan een vergoeding voor hebben wat ik normaal vind er dan zo raar op gereageerd word.
Ik bedoel het niet slecht hoor maar we hebben het er nog wel op ons gemakkske over! (op de andere site)

Frans S. user.gif
FransS
OOOOOOO Sorry Marie-Lein

Frans S. smash.gif
Beginneling
Wie kan er hier niet tegen kritiek? t.holleman bijvoorbeeld?
Maar voordat we dit forum gebruiken om steeds weer te reageren zouden we veel beter onze opmerkingen kunnen doorsturen naar Magix. zij maken immers fouten en niet meeuw134.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2009 Invision Power Services, Inc.