Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Nieuwe Patch
MAGIX User Board > Nederlands > Vragen over MAGIX programma's > Video deLuxe
meeuw134
Beste Vdl gebruikers

Door mij is een nieuwe patch ontwikkelt die vrijwel alle tot noch toe bekende
fouten in vdl 2004 oplost.
Deze patch is inmiddels zoals jullie misschien al weten door Marie-Lein toegepast
en die is dol enthiousiast(met dank aan Marie-Lein voor de vele positieve reacties
die zij geplaatst heeft)
Hoe deze patch tot stand is gekomen is niet van belang(ben zelf programma ontwikkelaar).
Daar er veel werk in de patch ontwikkeling zit ga ik deze niet zomaar op het forum
zetten.
Ik zelf vind dat Magix hiervoor had moeten zorgen.
LET echter op er is een patch door mij aan een forumlid ter beoordeling toegezonden deze meende twee tot drie weken nodig te hebben om de patch te testen,dit vind ik onzin de patch kan in enkele uren getest worden.
De enige goede Patch komt van mij en word door mij gegarandeerd.er is ook een
installatie beschrijving bij.
Jullie begrijpen hopelijk dat ik om mezelf te beschermen tegen misbruik van mijn
patch ik niet zomaar de patch op het forum zet.
Degeen die belangstelling hebben kunnen mij emailen.
Mijn Email adres is meeuwsen@tref.nl alleen via dit emailadres is de echte patch verkrijgbaar.

Mvrgr Wim
holleman.t
Waar ben je mee bezig Willem, centjes verdienen moet je maar ergens anders doen. is mijn mening.
Hopenlijk gooit Mike je van deze site af.
Teun
EdjeK
QUOTE(holleman.t @ Feb 13 2004, 07:29 PM)
Waar ben je mee bezig Willem, centjes verdienen moet je maar ergens anders doen. is mijn mening.
Hopenlijk gooit Mike je van deze site af.
Teun

Jouw negatieve reactie lost geen problemen op Teun. Ik denk dat Wim gelijk heeft alleen, en dat schreef ik ook al op z'n vervolg Topic, moet Wim bij Magix zijn voor een vergoeding en niet de gebruikers met betalingen belasten.

Dus Wim, Magix melden dat je een goede patch voor hun tegen vergoeding beschikbaar stelt. Magix zal neem ik aan eerst deze patch willen testen alvorens dit voor gebruikers beschikbaar te stellen.

Indien goed, dan neem ik aan dat deze binnenkort op via de site van de fabrikant te downloaden is. wink.gif
holleman.t
Maar dat probeert hij wel!!!!
Dat hij beter bij Magix kan aan kloppen kan hij zelf ook wel verzinnen
jazzer
De werkwijze van meeuw134 lijkt mij ook uiterst verdacht. Een tijdje geleden ben ik nog zo iemand op het web tegengekomen die argeloze bezitters van een Pinnacle DC30plus capture kaart (waarvoor geen support meer is door Pinnacle) geld uit hun zakken probeerde te kloppen door een voor WinXP geschikte driver (de onder WinXP kwakkelende Win2000 driver) te koop aan te bieden.
Dus meeuw134, als jouw patch werkt, lijkt het me logischer dat je contact opneemt met Magix dan met een of andere Marie-Lein. En als jouw patch werkt zullen die zeker bereid zijn hem van jou af te kopen. Trouwens - voor 't geval dat je zou vrezen dat Magix de patch gewoon zou kopiëren zonder te betalen - je kunt er toch eerst een demo (evt. zelfs met jouw PC) gaan geven (of als dat teveel moeite kost blijf je thuis en opteer je voor hyperterminal of netmeeting ...). Voor een goede programmeur is het zelfs een koud kunstje om een patch te maken die bv. maar gedurende een dag werkt wink.gif .
Marie-Lein
director: Seg Jazzer, ik ben niet de een of andere Marie-Lein hè. IK BEN MARIE-LEIN!!!! mad.gif

Ik ben niet zo schijnheilig nickname te gebruiken, ik gebruik mijn eigen naam!

Daarbij als ge het allemaal zo beter kunt, waar hebde ge dan die patch niet zelf gemaakt?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2009 Invision Power Services, Inc.