Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Bestandsgrootte Bij Opnemen ?
MAGIX User Board > Nederlands > Vragen over MAGIX programma's > Video deLuxe
franks
Hallo,

Als ik met magix studio 2004 vdl+ dv opneem op mijn harde schijf met een lengte van ongeveer 10/12 minuten krijg ik bij het openen om de film te gaan bewerken de meldig:''Studio vdl+ kan AVI bestand niet lezen".
Als ik opnames maak van 5 a 6 minuten is niks aan de hand.

Mijn systeem heeft 512 mb geheugen, Pentium 4 2,4 ghz 80 GB harde schijf 7200 rpm.

Verder heb ik nog de volgende vraag, hoe kan ik een bewerkte film alleen laten renderen naar mpeg 2 zodat ik alleen een dvd-image krijg zonder het bestand meteen op dvd te hoeven branden ?

Wie weet raad ?

Groeten Frank
FransS
Hoi Franks,
Je hebt 80 Gig schijf maar heb je wel genoeg over om Video te bewerken ,want het lijkt er op dat je niet veel over hebt voor Video?
Heb je al geprobeerd om die 12 min. naar de tijdlijn te slepen ,in plaats van in bestand "film laden"aan te klikken .het klinkt een beetje vreemd dat je wel 5 a 6 min kunt laden en geen 12 min. inwezen blijft dat het zelfde,

Als je alleen een DVD op je hardeschijf wil hebben dam moet je bij film exporteren gaan voor DV-AVI dan renderd de fiml om weg te schrijven naar band maar als deze dan uit gerenderd is sluit je gewoon af . Ga dan naar de verkenner en dan zal je zien dat je de naam die je ingegeven hebt met Expoteren naar DV-AVI ook als DV-AVI is terug te vinden op die plaat waar jij aangegeven hebt.Hoop dat dit voldoende uitleg is .Suc6.

Frans S. user.gif
franks
Hallo FransS,

Op mijn harde schijf is nog ongeveer 30 gig vrij , dus dat lijkt me wel voldoende.
Ik heb zowel slepen als film laden geprobeert maar dat maakt niks uit ?

Groeten Frank
FransS
Hoi Franks,

Als je nu gecapturt hebt waar komt dan de film?,
Ik neem aan dat de film op de tijdlijn komt nadat je ok gegeven hebt na het capture,wat doe je dan sluit je gewoon af of slaje het op als ,als je dit gedaan hebt moet het zonder meer trug te halen zijn hoe je het op pakt via laden als slepen.
Ik heb dit nog eens geprobeerd maar bij mij gaat dat wel zo .
Tja 30 Gig moet genoeg zijn ,heb je ook de patch gedownlaod en geinstaleerd?

Frans S. user.gif
franks
Hallo Fans,

Als ik na het capturen op ok druk dan staan de opgenomen bestanden rechtsboven in de mediapool klaar om naar de tijdlijn gesleept te worden.
Als ik het bestand met de muis naar de tijdlijn sleep dan gaat het fout en krijg ik de melding dat magix het avi bestand niet kan lezen.

Ik ben de bestanden echter niet kwijt, ze staan nog gewoon op mijn harde schijf.
Als ik met kleinere bestanden werk gaat alles prima alleen werkt het zo lastig.

Groeten Frank.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2009 Invision Power Services, Inc.