Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Vdl Is Herrezen!
MAGIX User Board > Nederlands > Vragen over MAGIX programma's > Video deLuxe
Marie-Lein
Mensen!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik heb heel goed nieuws!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:super:

Ik kan terug werken zonder klungelen, met virusscanner aan, MET VDL 2004 !!!!!!!!!!!!
luxhello.gif

Ik heb hulp gekregen van Wim (Wim nogmaals mijn hartelijke dank) en incroyable mais vrai, vdl WERKT!!!!!!!!!

Ik kan jullie maar 1 raad geven: stopt allemaal mee jullie eigen ziek te maken met het zoeken van oplossingen, de oplossing is heel simpel

Fransken, het spijt me, ik zal niet naar Nederland moeten komen

Jongens, mijn dag kan niet meer stuk!!!!!!!!!!!!! winner.gif
mushmush
Hallo Marie-Lein,

Fantastisch nieuws voor je, dat alles nu werkt zoals het hoort.
"De oplossing is heel simpel"; ik merk hoe langer hoe vaker dat dit het geval is bij het verhelpen van computerproblemen.
Alleen is de weg naar die oplossing vaak lang en moeizaam en wekt bij de "wandelaar" veel frustratie op. En vaak heeft deze "wandelaar" een ervaren gids nodig, die hem bij de hand pakt en op het juiste spoor zet.

Misschien wil je deze, en andere "zoekenden" laten delen in je pas verworven wijsheid. Mogelijk dat de oplossing voor jouw problemen mij en andere VdL2004-gebruikers weer een stapje in de goede richting kan helpen.

Met vriendelijke groet,'
Mushmush
Marie-Lein
awel Mushmusken en al de mensen die problemen hebben met vdl,

Mail me, en ik stuur je de oplossing door, k vermoed dat dit de simpelste weg is
wub.gif
CJvS
Marie-Lein,
kun je de oplossing niet gewoon op dit forum zetten ?
b.v.d.
EdjeK
QUOTE(Marie-Lein @ Feb 11 2004, 11:03 AM)
Mensen!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik heb heel goed nieuws!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:super:

Ik kan terug werken zonder klungelen, met virusscanner aan, MET VDL 2004 !!!!!!!!!!!!
luxhello.gif

Ik heb hulp gekregen van Wim (Wim nogmaals mijn hartelijke dank) en incroyable mais vrai, vdl WERKT!!!!!!!!!

Ik kan jullie maar 1 raad geven: stopt allemaal mee jullie eigen ziek te maken met het zoeken van oplossingen, de oplossing is heel simpel

Fransken, het spijt me, ik zal niet naar Nederland moeten komen

Jongens, mijn dag kan niet meer stuk!!!!!!!!!!!!! winner.gif

Hé Marie-Lein,

Ik dacht dat je VDL 4 in de kast had gelegd en het er niet meer uit wilde halen doch alleen maar naar wilde kijken.

Ik denk overigens dat je veel mensen nieuwsgierig hebt gemaakt. Wellicht zet je de oplossing op dit forum zodat er alleen maar gelukkige gebruikers zijn.

Let the world know.......

gr. Je Edje wub.gif
Marie-Lein
Wel mensen, ik geef de eer aan mijn helper (wim)
Hij is het, die me ervan overtuigd heeft, dat het in orde komt, dus ofwel mail je mij, en ik speel de email naar hem, ofwel mail je naar wim
EdjeK
QUOTE(Marie-Lein @ Feb 11 2004, 02:46 PM)
Wel mensen, ik geef de eer aan mijn helper (wim)
Hij is het, die me ervan overtuigd heeft, dat het in orde komt, dus ofwel mail je mij, en ik speel de email naar hem, ofwel mail je naar wim

In ieder geval heb ik jou een meeltje gestuurd en wil ik dolgraag een antwoordje terug... wub.gif

Gr. Edje

Ps. Wie is Wim ???
EdjeK
Marie-Lein,

Wakker worden, ik heb nog niets van je gehoord???? ylsuper.gif
Marie-Lein
hè edje, rustig hè, manneken, ik ben geen 3 x 7 meer wink.gif

Ondertussen heb ik een dvd gebrand, moeten koken, gegeten en afgewassen, me nie afjagen hè tongue.gif is nie goe voor mijn tikker wink.gif
ik heb je mail naar Wim doorgestuurd en die zal wel contact met je opnemen
FransS
hoi Marie-Lein ,Je had 15 Januari toch ook al een DVD gebrand toen was er toch ook niets aan de hand wat was het dan wat er niet meer werkte?

Ik vind het natuurlijk leuk dat je nu nog tevredener bent dan voor heen toen(15 Jan.) was je ook al zo opgewonden over het Programma V.d.Lux.
Wat is er dan na 15 Jan. Verkeerd gegaan, dat je nu zo positief bent geworden met behulp van WIM is natuurlijk prachtig en ik hoop voor jou dat het zo blijft suc6 ?

Een tevreden gebruiker .

Frans S. user.gif
Marie-Lein
QUOTE(FransS @ Feb 11 2004, 11:54 PM)
hoi Marie-Lein ,Je had 15 Januari toch ook al een DVD gebrand toen was er toch ook niets aan de hand wat was het dan wat er niet meer werkte?

Ik vind het natuurlijk leuk dat je nu nog tevredener bent dan voor heen toen(15 Jan.) was je ook al zo opgewonden over het Programma V.d.Lux.
Wat is er dan na 15 Jan. Verkeerd gegaan, dat je nu zo positief bent geworden met behulp van WIM is natuurlijk prachtig en ik hoop voor jou dat het zo blijft suc6 ?

Een tevreden gebruiker .

Frans S. user.gif

Frans, doe je het erom of scheelt er wat wacko.gif Ik begin hier serieus te denken dat dit geen forum is, maar een kleuterschool.

Maar soit, je krijgt je reactie. dry.gif

15 januari heb ik een LAATSTE DVD gebrand: nl een reeks foto's (van de vakantie) aangebreid tot 1 film + de film zelf, met menu:ofwel kon je de foto's zien ofwel de film, na hetgeen je zag (film of foto's) stopte de dvd en was het scherm zwart!

Op dat moment Frans, moest ik VIRUSSCANNER AFZETTEN EN OVERAL AFBLIJVEN BIJ HET RENDEREN + BRANDEN VAN DE DVD
Overal=muis+klavier (ik heb een draadloze muis en een draadloos klavier, dus laten liggen waar het lag, en NERGENS meer aankomen)

Na die datum, ben ik begonnen aan mijn volgend project: mijn hond.Ik weet niet hoe het bij jou gesteld is, maar ik kan er niet constant aan werken hè: enkel als ik een paar uur tijd heb, doe ik voort aan mijn film

Nogmaals Frans, viruscanner uit, overal afblijven. Ik merkte ook op dat het geluid op de gebrande dvd niet gezelfde was dan op mijn computer: ofwel was de stem te luid, ofwel was te achtergrondmuziek te luid, er scheelde altijd wat!

Een 14-tal dagen terug, eind januari, ondervond ik dat mijn computer vreemd deed. In het begin me nog van kwaad bewust, deed ik gewoon met mijn film verder. Ik merkte ook op, dat ik veel storende bewegingen kreeg. Nog niet gedacht aan een virus.
Op de duur krijg je het dan toch in de mot: een virus op de computer

De computer terug 'proper' gemaakt, virusscanner geïnstalleerd en op dat moment moet je een keuze maken: director.gif OFWEL DOE JE VOORT ZOALS VOORHEEN: VIRUSSCANNER AF, ALS JE MET EEN FILM BEZIG BENT, OFWEL WAT IK GEDAAN HEB, GEEN VDL 2004 NOG OP JE COMPUTER!

Wim, iemand van het forum hier, heeft me een mail gestuurd en gezegd: ik kan je helpen, durf je de uitdaging aan. Ik heb daarop geantwoord: ja, MAAR NORTON 2004 ZET IK NIET MEER UIT!

Ik heb vdl terug geïnstalleerd, gedaan wat Wim me had opgedragen en alles loopt als een trein!

Meer nog, TERWIJL IK EEN DVD AAN HET BRANDEN WAS, ZAT IK TE SURFEN OP HET INTERNET EN STUURDE IK EEN MAIL!

Echt Frans, aan dit programma scheelt serieus wat, heeft niets te maken met de computer, ALLEEN DEZE AMATEURSPROGRAMMEURS HEBBEN ZAKEN VERGETEN!
Wat Wim gevonden heeft, zou eigenlijk van de support moeten komen, maar ja, zoals ik al zei, ze zit ondergedoken in de put waar Saddam zat!!!

Je moet enkel een klein bestandje downloaden, het installeren en al de problemen zijn opgelost!
plonie
laugh.gif Vertel eens wat nieuws, 6 maanden geleden heb ik al gemeld dat je alles uit moet zetten wat niets met VDL4 te maken heeft.
smile.gif Maar ook veel mensen zitten overal aan als VDL4 met renderen bezig is.
Maar ja de Belgen leren nog wel eens luisteren.
videofred2
Marie-Lein,

Ik ben heel blij voor jou dat alles nu weer OK is. biggrin.gif biggrin.gif

Maar!! wub.gif

Jij wil absoluut surfen, mailen enz.. terwijl je computer druk aan het renderen is.
Dit is echt geen goed idee, hoor! Het blijft riskant, met gelijk welke computer
en met gelijk welke software. Videobewerking eist alle beschikbare bronnen
van je computer op. Dat is nu eenmaal zo.

Je verwijt het aan de programmeurs van Vdl als het dan misloopt.
Heb jij enig idee hoeveel programmeerwerk er in een videoprogramma zit?
Ik vind dat ze behoorlijk werk hebben geleverd, en het zijn zeker geen amateurs.
Als je een programma wenst dat echt 100% werkt, moet je in de prijsklasse
van 1000 Euro gaan, en dan nog.....

Maar om nu nog eens terug te komen op dat surfen en mailen:
je zou een zeer goedkope tweedehands-computer kunnen aanschaffen, en
daarmee naar hartelust surfen. Om te mailen en te surfen heb je genoeg
aan een oud Win98 systeem. Je andere computer is dan 100% beschikbaar
voor videobewerking, en de virusscanner kun je dan gerust afzetten.

Nog veel videoplezier!! biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
Fred.
Marie-Lein
Zeg verstaan jullie het nie, ofwa? Fred er is hier gene enkele die beweert dat ge alles tegelijk moet doen, ik heb alleen geprobeerd om: wat Wim me vertelde, het in de praktijk toe te passen: nl dat, als je bezig bent met vdl, je virusscanner NIET hoeft uit te zetten, en ik heb ook ondervonden, dat je niet enkel met vdl moet bezig zijn.

Is het misschien omdat ik een Belg ben en een vrouw, oh loop zeiken!!!!!!!
godverdomme, kleine babies!!!!!!!!
videofred2
QUOTE(Marie-Lein @ Feb 12 2004, 09:00 AM)
Zeg verstaan jullie het nie, ofwa? Fred er is hier gene enkele die beweert dat ge alles tegelijk moet doen, ik heb alleen geprobeerd om: wat Wim me vertelde, het in de praktijk toe te passen: nl dat, als je bezig bent met vdl, je virusscanner NIET hoeft uit te zetten, en ik heb ook ondervonden, dat je niet enkel met vdl moet bezig zijn.

Is het misschien omdat ik een Belg ben en een vrouw, oh loop zeiken!!!!!!!
godverdomme, kleine babies!!!!!!!!

Marie-Lein:

Hou het beleefd.
Ik probeerde enkel te helpen.
Trouwens, ik ben zelf een Belg, maar wat heeft dat er nu in godsnaam mee te maken?

Discussie gesloten, op dergelijke toon wens ik niet
met anderen te communiceren.

Fred.
Marie-Lein
Awel Fred, dan vraag ik me gewoon af waar jij je mee bemoeit!

Wat ik doe met mijn pc is toch mijn zaak, al zet ik mijn scherm onderste boven, als ik me daar dan gelukkig mee voel, heb jij daar dan problemen mee of wa?

Hoe kinderachtig is dat nu eigenlijk?
Je moet ook eens begrijpen hè Fred, daar die weken hiervoor een echte lijdensweg zijn geweest, en nu, de hemel is opgeklaard en ik kan vol passie terug aan mijn hobby beginnen!

Ik krijg de indruk dat sommige hier van hun sokkel zijn gestoten! mad.gif
mschagen
Ik geloof dat sommige mensen het concept van een forum niet helemaal begrijpen.

Indien je iets te melden hebt wat werkelijk interesant zou kunnen zijn voor alle andere gebruikers van dit forum of indien je iets wilt vragen aan een ieder die bereid is te helpen, dan is het starten van een topic (of poll) de juiste manier om dit te doen. Indien je iets wilt melden wat niet direct met de huidige topic verband houdt maar nog wel interesant is voor andere gebruikers dan is het waarschijnlijk vriendelijker naar de starter van de originele topic toe, om zelf een nieuwe topic te starten.

Indien je iets te melden hebt aan 1 of slechts enkele specifieke gebruikers bestaat de mogelijkheid om PM´s te sturen (personal messages). Open hiervoor het profiel van de gebruiker en klik op de e-mail link. Hiermee voorkom je dat de serieuze bezoekers van het forum die op zoek zijn naar ondersteuning of bereid zijn dit te bieden, niet geconfronteerd hoeven te worden met de persoonlijke beslommeringen van de forumbezoekers. Verder zou ik in het algemeen willen aanraden om, voordat je een mailtje verstuurt je even af te vragen wie er nu precies voordeel aan heeft om het mailtje te sturen of te ontvangen.
Marie-Lein
Goed gezegd, Michael!!!

Ik wil de mensen helpen en het vergt weinig moeite, vdl loopt dan als een trein, maar blijkbaar kunnen dat er hier weinig verdragen en wordt alles hier in het belachelijke getrokken!
peter67
heel fijn dat bij sommige of misschien 1 enkele gebruiker vdl de luxe wil werken met de virusscanner aan en dat je dan nog aan andere programma's op de computer kan werken

ik doet het zelf in iedergeval niet.

sinds kort ben ik in het bezit van studio 9, ik maak geen reclame ik heb dit programma gekocht omdat je hier met surround geluid in kan werken (vind ik gewoon leuk) en ook bij dit programma gaat alles niet altijd goed
maar dat kan natuurlijk ook aan mij liggen

wat echter wel leuk of mooi is dat de mevrouw van de support (die ze daar wel hebben) me wees op het programma 'enditall"dit programma sluit echt alles af zodat je alleen met het programma kan werken waar je echt mee wil werken

dit programma wordt zelfs geadviseerd in de gebruiksaanwijzing van studio 9
ik durf dus niet te zeggen of het ook werkt met video de luxe

h.g peter

en ik hoop voor alle gebruikers dat ze het toch een keer naar hun zin krijgen
en stop de oorlogvoering op dit forum
holleman.t
Marie-Lein , kan je ons dan ook effe in 't kort vertellen wat voor een bestand we moeten installeren en waar te halen.
Mijn dank is verpletterend en ik denk niet van mijn alleen.
Zijn we allemaal happy.
Groetjes van Teun wink.gif
Marie-Lein
Wel Teun, ik zou liever hebben dat je contact opneemt met Wim. Zijn email is Meeusen@tref.nl

Hij kan je beter leiden hoe je dit bestand moet installeren. Moeilijk is het zeker niet en ECHT HET LOONT DE MOEITE! Maar het kan zijn dat er bepaalde instellingen ivm harde schijf en dvdwriter moeten gecontroleerd worden, en daar heb ik hoegenaamd geen verstand van. Hij gaat je zeker en vast verder helpen, en je zal zien hoe verrukkelijk het is, zonder foutmeldingen te moeten werken.
Je kan het zo zien, het is een aanvulling van de ned.versie tov de duitse versie
Ik wil ook nog kwijt dat: zowel het branden vd dvd veel vlugger gaat (bij mij toch tov vroeger) Het geluid is hetzelfde op de gebrande dvd als op de computer, ECHT Teun, als je het bestand geïnstalleerd hebt, zal je niet weten wat je overkomen is.

succes
Marie-Lein
holleman.t
Ok, Marie-Lein, ik zal je advies opvolgen, het is misschien beter het van de exper zelf te horen van hoe of/en wat. In ieder geval bedankt.

De zelfde groet van Teun bussi.gif
Marie-Lein
Graag gedaan Teun

wub.gif
holleman.t
En niet zo somber meer he!!!
EdjeK
Hallo Marie-Lein,

Ik heb nog geen reactie/oplossing van jou of Wim gehad.... Ik ben en blijf nieuwschierig.........

firedevil.gif
holleman.t
Vreemd, ik krijg de mail naar Meeusen@tref.nl terug omdat hij hem niet kan bezorgen. Marie-Lein, is het adres wel goed? traurig4.gif

Teun
Marie-Lein
Edje, allereerst heb ik jou emailadres doorgestuurd via hotmail. Ik wil wel nog kwijt dat ik vernomen heb via mijn dochter dat ZIJ ook van mij GEEN emails heeft gekregen, dus sorry, ik zal je emailadres nog eens doorsturen via mijn ander adres.

Teuntje, ook sorry, tipfoutje! het adres is Meeuwsen@tref.nl

Mensen,nogmaals, ik ben niet somber hoor, ik wil jullie allen laten delen in de vreugde dat ik nu beleefd als ik bezig met vdl. Ik ben echt in de hemel gekomen!
Wat vroeger zenuwslopend was, en echt een marteling, is nu volledig voorbij.

Vergeef me mijn uitspattingen, maar ik kan het niet opbrengen nu dat ze de werkwijze van Wim ondermijnen. Wim heeft onderzoekt wat het verschil is tussen de duitse en ned versie. ER IS HEEL WAT VERSCHIL ! En juist dat verschil wordt er dan bijgevoegd!
mschagen
Dus als ik het goed begrijp heeft Wim een manier gevonden om de duitse patch zo aan te passen dat deze op de nederlandse versie geinstalleerd kan worden. Heel knap.

Als gebruikers al bereid zijn om zover te gaan moet dat toch een duidelijk signaal aan MAGIX duitsland zijn, om eens wat vlotter de anderstalige patches beschikbaar te stellen. Ik vermoed zelfs dat de meeste gebruikers weinig problemen zouden hebben met hier en daar opduikende duitse teksten als daarmee hun problemen opgelost zouden zijn.
FransS
Hoi Lieve Marie-Lein,

Ik zal proberen me voortaan netjes te gedragen !
En wat dat hotmail betreft dat heeft hier eigenlijk niets mee van doen maar ik wil het wel even melden ,Ik heb namelijk ook het idee dat mijn mail die ik met hotmail verstuur niet aankomt,heb daar al eens een mail over gestuurd maar nooit geen antwoord terug gekregen.

Frans S. user.gif En eerlijk ik ben erg blij voor je dat nu alles goed werkt !:beer:
Marie-Lein
Wel Fransken, t is al lang vergeten en vergeven hoor rolleyes.gif We zullen er samen eens enen of meer op drinken, goe? wink.gif beerchug.gif

Ik kan er echt niet aan doen hoor, echt waar, ik voel me zo ontzettend blij hè, EINDELIJK, kan ik met het programma werken zoals het hoort. Precies of er een pak problemen van mijn schouders is gevallen smile.gif

Ik denk dat hier niemand zich kan voorstellen hoeveel uren ik ermee bezig was, proberen, en nog eens proberen, echt wat me nu overkomen is, is gewoon onvoorstelbaar. Precies ofdat een lamme terug kan lopen, en een blinde terug kan zien!

Beeld je in: je mag aan niets komen als je bezig bent met vdl of, ofwel startte mijn computer opnieuw op, ofwel kreeg ik de melding: niet genoeg geheugen ofwel vond vdl het programma niet, om over de rest maar te zwijgen, begrijpen jullie het?
Weet je dat ik op de duur erzelf begon om te lachen als ik de melding kreeg van: niet genoeg geheugen en daarna dat vdl het programma niet vond. tongue.gif
Om den duur was het:aja, als ge ne sloddervos bent en het niet meer weet waar dat het gelegd is, hoe kunt ge het dan terugvinden laugh.gif

Langs deze weg wil ik Wim nogmaals bedanken

Wim, Proficiat,een pluim voor je!!! Je kent je job! xxx

beerchug.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2009 Invision Power Services, Inc.