QUOTE(FransS @ Feb 11 2004, 11:54 PM)
hoi Marie-Lein ,Je had 15 Januari toch ook al een DVD gebrand toen was er toch ook niets aan de hand wat was het dan wat er niet meer werkte?
Ik vind het natuurlijk leuk dat je nu nog tevredener bent dan voor heen toen(15 Jan.) was je ook al zo opgewonden over het Programma V.d.Lux.
Wat is er dan na 15 Jan. Verkeerd gegaan, dat je nu zo positief bent geworden met behulp van WIM is natuurlijk prachtig en ik hoop voor jou dat het zo blijft suc6 ?
Een tevreden gebruiker .
Frans S.

Frans, doe je het erom of scheelt er wat

Ik begin hier serieus te denken dat dit geen forum is, maar een kleuterschool.
Maar soit, je krijgt je reactie.
15 januari heb ik een LAATSTE DVD gebrand: nl een reeks foto's (van de vakantie) aangebreid tot 1 film + de film zelf, met menu:ofwel kon je de foto's zien ofwel de film, na hetgeen je zag (film of foto's) stopte de dvd en was het scherm zwart!
Op dat moment Frans, moest ik
VIRUSSCANNER AFZETTEN EN OVERAL AFBLIJVEN BIJ HET RENDEREN + BRANDEN VAN DE DVDOveral=muis+klavier (ik heb een draadloze muis en een draadloos klavier, dus laten liggen waar het lag, en NERGENS meer aankomen)
Na die datum, ben ik begonnen aan mijn volgend project: mijn hond.Ik weet niet hoe het bij jou gesteld is, maar ik kan er niet constant aan werken hè: enkel als ik een paar uur tijd heb, doe ik voort aan mijn film
Nogmaals Frans, viruscanner uit, overal afblijven. Ik merkte ook op dat het geluid op de gebrande dvd niet gezelfde was dan op mijn computer: ofwel was de stem te luid, ofwel was te achtergrondmuziek te luid, er scheelde altijd wat!
Een 14-tal dagen terug, eind januari, ondervond ik dat mijn computer vreemd deed. In het begin me nog van kwaad bewust, deed ik gewoon met mijn film verder. Ik merkte ook op, dat ik veel storende bewegingen kreeg. Nog niet gedacht aan een virus.
Op de duur krijg je het dan toch in de mot:
een virus op de computerDe computer terug 'proper' gemaakt, virusscanner geïnstalleerd en op dat moment moet je een keuze maken:
OFWEL DOE JE VOORT ZOALS VOORHEEN: VIRUSSCANNER AF, ALS JE MET EEN FILM BEZIG BENT, OFWEL WAT IK GEDAAN HEB, GEEN VDL 2004 NOG OP JE COMPUTER!
Wim, iemand van het forum hier, heeft me een mail gestuurd en gezegd: ik kan je helpen, durf je de uitdaging aan. Ik heb daarop geantwoord: ja, MAAR NORTON 2004 ZET IK NIET MEER UIT!
Ik heb vdl terug geïnstalleerd, gedaan wat Wim me had opgedragen en alles loopt als een trein!
Meer nog, TERWIJL IK EEN DVD AAN HET BRANDEN WAS, ZAT IK TE SURFEN OP HET INTERNET EN STUURDE IK EEN MAIL!
Echt Frans, aan dit programma scheelt serieus wat, heeft niets te maken met de computer, ALLEEN DEZE AMATEURSPROGRAMMEURS HEBBEN ZAKEN VERGETEN!
Wat Wim gevonden heeft, zou eigenlijk van de support moeten komen, maar ja, zoals ik al zei, ze zit ondergedoken in de put waar Saddam zat!!!
Je moet enkel een klein bestandje downloaden, het installeren en al de problemen zijn opgelost!