Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Dv Bestanden Inlezen
MAGIX User Board > Nederlands > Vragen over MAGIX programma's > Video deLuxe
ghc
Beste lezer(s)

Wie weet er een oplossing voor mijn probleem?

Bij het videobewerken ben ik gebruiker van de hard- en software Fast-DVnow(nl)
in combinatie met Adobe Premiere 5.1 (full).
Echter om leuke effekten en titels te laten verschijnen in mijn films kost dit best wel veel (wacht)tijd
Als voorbeeld kost een 30 seconden lange aftiteling ruim 11 minuten tot deze gerenderd is.

Graag wil ik het inlezen van de camera met het programma DV-now blijven gebruiken echter worden deze bestanden weggeschreven met de extensie *.dif
Hoe ik deze bestanden ook van naam verander ik kan ze niet inlezen met VdL+

Wie weet er een oplossing? Is er soms een manier om tif bestanden te convertern naar avi ?

alvast bedankt voor de moeite.
Glenn

Aangezien dit een voorbeeld is welke steeds
EdjeK
Zover mij momenteel bekend kunnen alleen DivX, mpeg en avi bestanden worden ingelezen door VdL.

Een en ander hangt af van de codecs.

Zie gebruiksaanwijzing pagina142.

Waarom importeer je niet via VdL??
user.gif
ghc
Beste Ed,

Het importeren van mijn *.dif bestanden gaat met VdL+ niet, tenminste hij ziet ze niet.
Ook al verander ik de extensie in avi, mpeg etc. dan ziet hij nog deze bestanden niet op mijn hd.

Dus alles wat ik op dit moment gemaakt heb is niet in te lezen met VdL+, tenzij ik misschien niet goed doe.

groetjes Glenn
EdjeK
Door een bestand te hernoemen ben je er niet. De indeling van het bestand dient overeenkomstig de extensie te zijn.

Met andere woorden een Excel bestandje wordt geen geen Accessbestand door het te hernoemen.

Daar zit het probleempje denk ik.... deal.gif
ghc
QUOTE(EdjeK @ Feb 11 2004, 05:36 PM)
Door een bestand te hernoemen ben je er niet. De indeling van het bestand dient overeenkomstig de extensie te zijn.

Met andere woorden een Excel bestandje wordt geen geen Accessbestand door het te hernoemen.

Daar zit het probleempje denk ik.... deal.gif

Beste Ed,

Als ik je goed begrijp zal ik mijn bestanden *.dif moeten converteren naar avi etc.

Is daar een programma voor? en zo ja wat en waar ?

Groetjes Glenn
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2009 Invision Power Services, Inc.