Project Exporteren, a-synchronisatie |
![]() ![]() |
Project Exporteren, a-synchronisatie |
22.06.2009 10:55:12
|
|
|
Newbie ![]() Group: Members Posts: 3 Joined: 22.06.2009 10:34:24 Member No.: 55.124 |
Beste mensen,
Ik ben bezig met een videoclip voor mijn bandje...nu gebeurd het volgende: Ik heb gefilmt in de oefenruimte met een dv camera terwijl de band met de orginele track meespeelt. Ik heb het orginele liedje(.wav file) in de tijdlijn gezet. De beelden geknipt en opgeslagen als takes,deze op het oog sync. gezet op de tijdlijn. Als ik het exporteer naar een willekeurig bestand loopt het totaal niet synchroon!! Kan iemand mij helpen?/ Alvast bedankt, Silvano |
|
|
|
22.06.2009 18:01:49
|
|
|
MAGIX Junkie ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1.107 Joined: 25.11.2003 18:35:26 From: Mokum Member No.: 11.096 |
Hoi Silvano,
Welkom op het forum. Kun je wat meer vertellen ,want je hebt gefilmd met een Dv-camera en later zeg dat je het orginale liedje(wave.file) op de tijd lijn hebt geplaatst. is dat van de film of een losse wave.file? Hoe ben je eigenlijk te werk gegaan ? Frans S. (IMG:style_emoticons/default/user.gif) |
|
|
|
22.06.2009 22:16:48
|
|
|
Newbie ![]() Group: Members Posts: 3 Joined: 22.06.2009 10:34:24 Member No.: 55.124 |
Hoi Silvano, Welkom op het forum. Kun je wat meer vertellen ,want je hebt gefilmd met een Dv-camera en later zeg dat je het orginale liedje(wave.file) op de tijd lijn hebt geplaatst. is dat van de film of een losse wave.file? Hoe ben je eigenlijk te werk gegaan ? Frans S. (IMG:style_emoticons/default/user.gif) Hoi Frans, Het is idd een losse wave file van het liedje dat we in de studio hebben opgenomen. Ik heb gewoon de film gewoon in takes opgeslagen,en die er gewoon onder gezet zonder de audio van de opname. We hebben in de oefenruimte met de cd-speler meegespeeld om in het juiste tempo te blijven. Dat gaat verder prima,krijg de takes ook wel goed getrimt,maar het exporteren is een ramp. alsvast bedankt, Silvano |
|
|
|
23.06.2009 08:55:58
|
|
|
MAGIX Junkie ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1.107 Joined: 25.11.2003 18:35:26 From: Mokum Member No.: 11.096 |
Hoi Silvano,
Het exporteren hoeft geen ramp te zijn,hoe ga je dan te werk want als je er gewoon een DVD van maakt is er toch niets aan de hand of wil je er iets bijzonders van maken? Als je de film gemonteerd hebt maak er dan met een DVD-RW een DVD van kijk die na of deze voldoet aan je eisen en ga er dan een ander format van maken als je dat nodig hebt,en je kan met V d Lux en Mpeg 4 of Flash van maken voor internet.Die DVD-RW kun je altijd gebruiken ,ik raad je zelfs aan om elke film die je maakt eerst op een RW te zetten want je kunt deze altijd op een DVD-R kopiëren. Laat het mee eens weten hoe je exporteert. Grt. Frans S. (IMG:style_emoticons/default/user.gif) |
|
|
|
23.06.2009 09:21:14
|
|
|
Hoi Silvano, Het exporteren hoeft geen ramp te zijn,hoe ga je dan te werk want als je er gewoon een DVD van maakt is er toch niets aan de hand of wil je er iets bijzonders van maken? Als je de film gemonteerd hebt maak er dan met een DVD-RW een DVD van kijk die na of deze voldoet aan je eisen en ga er dan een ander format van maken als je dat nodig hebt,en je kan met V d Lux en Mpeg 4 of Flash van maken voor internet.Die DVD-RW kun je altijd gebruiken ,ik raad je zelfs aan om elke film die je maakt eerst op een RW te zetten want je kunt deze altijd op een DVD-R kopiëren. Laat het mee eens weten hoe je exporteert. Grt. Frans S. (IMG:style_emoticons/default/user.gif) Goedemorgen Frans, Ahaa bedankt,dat ga ik zeker proberen vanavond! Ik heb nl. het project direct gexporteert naar een mpeg,wmv,avi...en dan loopt het niet sync. Eerder films die ik wel direct naar dvd heb gezet lopen wel netjes. Ontzettend bedankt,ik ga het vanaaf gelijk proberen. Groetjes, Silvano |
|
|
|
06.07.2009 10:04:38
|
|
|
MAGIX Junkie ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Customer Moderator Group NL Posts: 1.248 Joined: 25.11.2004 15:46:30 From: Marssum, Netherlands Member No.: 22.881 |
Hallo Silvano,
Het is misschien het proberen waard om een mixdown te maken van je timeline en die onder een nieuwe naam op te slaan. Je houdt dan één video- en één audiotrack over. Als die synchroon zijn zou je de clip kunnen exporteren. Afhankelijk van de bedoeling die je met de clip hebt, moet je dan nog bepalen of je MPEG-2, MPEG-4 of iets anders wilt maken. |
|
|
|
![]() ![]() |
|
Lo-Fi Version | Time is now: 22.11.2009 21:02:46 |