Geluid Toevoegen Op Tijdlijn, Video delux 2006 |
![]() ![]() |
Geluid Toevoegen Op Tijdlijn, Video delux 2006 |
21.05.2009 13:23:23
|
|
|
Newbie ![]() Group: Members Posts: 2 Joined: 21.05.2009 13:13:56 Member No.: 54.589 |
Hoi formuleden
Ik heb een vraag met betrekking tot het toevoegen van muziek op de tijdlijn. Ik heb al op verschillende topics gelezen dat het soms niet mogelijk is om mp3 bestanden te gebruiken. Als ik dit namelijk het mp3 bestand toevoeg op de tijdlijn in een 'leeg' spoor, dan gebeurt er het volgende: De tijdlijn is helemaal leeg! wanneer ik weer op 'tab' druk, en daarna weer op tab, dan zie ik weer gewoon mijn film en zo, maar er is geen mp3 ingevoegd. 1. Hoe kan dit? Ik krijg verder geen meldingen of zo! (IMG:style_emoticons/default/blink.gif) Verder: als ik dan een mp3 bestand via de microfoon ombouw, door audio bestand op te nemen, dan lukt dit. Hij neemt op en als ik die invoeg dan krjig ik ook echt een balk te zien. Maar. 2. Waarom krijg ik dan geen geluid? Ik zie ook helemaal geen geluidsgolven? Het geluid van de film wordt wel gewoon afgespeeld! Dus nu heb ik nog steeds geen geluid en hier baal ik van. 3. Is het handig om via een converter bestanden te formateren? Als welk type bestand moet dit dan? WMA toch? Alvast bedankt! Mčlanie |
|
|
|
21.05.2009 14:39:52
|
|
|
Guru ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 735 Joined: 02.04.2005 09:09:41 From: Stiens - Nederland Member No.: 25.925 |
Als ik spreek vanuit mijn eigen ervaring;
Ik werk vanuit de modus tijdlijn. Ik zie dan boven in beeld de mediapool. Van hieruit kun je bestanden zoeken op die op je pc staan. Vervolgens kun je de bestanden (mits ze niet beveiligd zijn, en wel ondersteund worden door Magix) zo naar de gewenste plek in de tijdlijn slepen. vervolgens gaat Magix bezig om het bestand te lezen. afhankelijk van de grote van het bestand kan dit even duren. Ik ondervind op deze manier eigenlijk nooit problemen met mp3 bestanden. Check dus even of je de juiste methode gebruikt voor het toevoegen van de bestanden, en controleer of ze niet beveiligd zijn (gebeurt nog wel eens met gedownloade bestanden). Sander |
|
|
|
26.05.2009 10:22:23
|
|
|
MAGIX Junkie ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Customer Moderator Group NL Posts: 1.248 Joined: 25.11.2004 15:46:30 From: Marssum, Netherlands Member No.: 22.881 |
Hallo Melanie,
Er zijn diverse conversieprogrammaatjes in omloop om mp3 om te zetten. Kwestie van even googlen. Converteren is in ieder geval vele malen beter dan de microfoonmethode die je nu toepast. Niet naar wma converteren, want dat maakt de kans op problemen alleen maar groter. VdL zou in principe geen moeite moeten hebben met mp3, maar bij problemen kun je je mp3'tje het beste omzetten naar .wav. Dan krijg je een ongecomprimeerd audiobestand en daar kan VdL altijd mee overweg. |
|
|
|
27.05.2009 18:44:08
|
|
|
Newbie ![]() Group: Members Posts: 2 Joined: 21.05.2009 13:13:56 Member No.: 54.589 |
Hoi!
Het is inmiddels opgelost. Mp3 bestand werkt dus niet bij de 2006 versie. En zo'n wav bestand doet het wel. Dus geen probleem meer. Gelukkig! (IMG:style_emoticons/default/smile.gif) |
|
|
|
![]() ![]() |
|
Lo-Fi Version | Time is now: 22.11.2009 21:37:26 |