Probleem Met Avchd (of Zelfs Mpg) Kwaliteit |
![]() ![]() |
Probleem Met Avchd (of Zelfs Mpg) Kwaliteit |
17.05.2009 16:12:40
|
|
|
Newbie ![]() Group: Members Posts: 1 Joined: 01.10.2008 08:36:04 Member No.: 49.776 |
Hallo.
Ik heb al vele vele uren besteed aan het volgende probleem en heb het teruggebracht tot een reproduceerbaar probleem met weinig stapjes. Samenvatting: een film uit meer dan 1 fragment levert verminkt beeld op van 1 of alle fragmenten. Uitleg (reproductie). ik neem 1 file, kopieer die en hernoem hem. We noemen ze A en B. A en B zijn dus identiek. Formaat: *.MTS HD kwaliteit. TEST 1: Ik maak een nieuw project, sleep A naar de arranger. Produceer een outputfile (Mpg, of avi maakt niet uit voor dit probleem). Resultaat: uitstekend beeld. TEST 2: Ik sleep nu file B naar de arranger en zorg dat halverwege mijn filmpje B begint. (A en B zijn dus identiek, maar dat weet VDL niet). Ik produceer er een Avi van (of mpg). Resultaat: A is prima, maar halverwege waar B dus begint wordt het uiterste beroerde kwaliteit. TEST 3: ik maak nog een fragmentje uit A en een uit B zodat mijn filmpje nu A B A B bevat. Resultaat: A is goed , B A B is waardeloos. TEST 4: ga ik met de cursor op B staan en produceer ik nu de film is B goed en de rest waardeloos. Extra gegevens: - het maakt niet uit of ik kies (heb ik allemaal uitgeprobeerd....): * wel of niet suggestie "omzetten naar MPG" kiezen * wel of niet suggestie "filminstellingen aanpassen bij bronmateriaal"kiezen. Al die combinaties leiden tot probleem. Tot slot heb ik het met een (van oorsprong al) MPG bestandje geprobeerd. Zelfde probleem. Het lijkt dus niet aan HD/AVCHD te liggen. |
|
|
|
26.05.2009 10:24:27
|
|
|
MAGIX Junkie ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Customer Moderator Group NL Posts: 1.248 Joined: 25.11.2004 15:46:30 From: Marssum, Netherlands Member No.: 22.881 |
Ik weet niet of ik het allemaal kan volgen, maar over welke VdL-versie gaat het hier?
|
|
|
|
![]() ![]() |
|
Lo-Fi Version | Time is now: 22.11.2009 23:26:29 |