Totaal In De War, Film totaal door de war na muziekmaker |
![]() ![]() |
Totaal In De War, Film totaal door de war na muziekmaker |
12.05.2009 14:44:57
|
|
|
MAGIX Junkie ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1.107 Joined: 25.11.2003 18:35:26 From: Mokum Member No.: 11.096 |
Hoi forumleden,
Laatst heb ik een film klaar en heb daar met de geintergeerde muziek maker muziek onder gezet,na het controleren bleken alle fragmenten dus danig verschoven te zijn dat er van de film niets meer over bleef,heeft iemand daar ook ervaring mee,ik heb dit zo'n 4 x geprobeerd maar de film bleef chaotisch in de war. Als laatste heb ik een duik gedaan in mijn collectie Cd's, en dit ging perfect onder de film zonder problemen. Wie o Wie kan mij daar iets over vertellen hoe dat kan? Frans S. (IMG:style_emoticons/default/user.gif) |
|
|
|
13.05.2009 07:42:44
|
|
|
Expert ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 148 Joined: 30.11.2005 12:40:35 From: Beringen - Belgie Member No.: 29.783 |
Hoi forumleden, Laatst heb ik een film klaar en heb daar met de geintergeerde muziek maker muziek onder gezet,na het controleren bleken alle fragmenten dus danig verschoven te zijn dat er van de film niets meer over bleef,heeft iemand daar ook ervaring mee,ik heb dit zo'n 4 x geprobeerd maar de film bleef chaotisch in de war. Als laatste heb ik een duik gedaan in mijn collectie Cd's, en dit ging perfect onder de film zonder problemen. Wie o Wie kan mij daar iets over vertellen hoe dat kan? Frans S. (IMG:style_emoticons/default/user.gif) Ik heb VDL 2007: Toen ik dit probeerde heb ik dezelfde vraag gesteld op dit forum. Toen heeft men mij verteld dat "Music Maker" nooit goed werkt. Maar hoe het komt ofzo, daar heeft men mij ook niets over verteld. Ik heb sindsdien dit dan ook niet meer gebruikt. Vindt het absoluut wel spijtig. Groeten Peter |
|
|
|
14.05.2009 11:08:57
|
|
|
MAGIX Junkie ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Customer Moderator Group NL Posts: 1.248 Joined: 25.11.2004 15:46:30 From: Marssum, Netherlands Member No.: 22.881 |
Hoi Frans,
De geďntegreerde Soundtrack Maker maakt vast gebruik van dezelfde componenten als de MovieShow Maker. Kortom, het is een module die met enige "artistieke" vrijheid met je materiaal omgaat. Ik kijk er daarom niet van op als de Soundtrack Maker meer veranderingen in je film aanbrengt dan alleen het toevoegen van wat muziek. Op het moment dat zo'n module gestart wordt, wordt eigenlijk via een bepaald script de software in werking gezet. Als dat script niet helemaal waterdicht is, doet de module vast meer dan wat ervan gevraagd wordt. Volgende keer toch maar weer zelf creatief zijn. (IMG:style_emoticons/default/wink.gif) |
|
|
|
![]() ![]() |
|
Lo-Fi Version | Time is now: 23.11.2009 00:30:22 |