IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Reply to this topicStart new topic
Afbeeldingen Zijn Niet Te Vinden
martijnvst
post 07.05.2009 19:54:40
Post #1

Newbie
*

Group: Members
Member No.: 54.362

Goede avond allemaal,

Ik gebruik Magix Video Delexe 2008 en ik heb een probleem;

Tijdens het maken van een film moet ik bepaalde afbeeldingen importen. Zodra ik de film opsla en wil bekijken is er niets aan de hand. Helaas.. als ik de foto's verplaats o.i.d. geeft het programma aan dat ze niet meer te vinden zijn.

Ik ga er vanuit, en dit is een aanname, dat is alles ( Dus afbeeldingen, muziek e.d. ) in 1 bestand kan bundelen.

Hoe doe ik dit?

Grt

Martijn
Go to the top of the page

+Quote Post
Rijk
post 07.05.2009 21:01:15
Post #2

MAGIX Junkie

Group: Customer Moderator Group NL
From: Mierlo, Netherlands
Member No.: 24.161

Hallo Martijn,

Welkom op het forum.

Bedenk dat je film (Magix spreekt ook wel van een project) pas echt een film wordt als je hem exporteert, b.v. als dv-avi of naar een dvd. Tot die tijd is het een .mvd file waarin staat hoe je film er uit gaat zien, met verwijzingen naar alle gebruikte bestanden, zoals het basismateriaal, muziek en overige toevoegingen en correcties. Die bestanden moet je dan ook niet verplaatsen, want dan kan Magix ze niet meer vinden. Je kunt ze ook niet in één bestand bundelen, wel in één map, maar dat moet je dus doen vóór je gaat monteren.
Pas bij het exporteren wordt je film uitgerekend tot één bestand (of op een dvd: een groep bestanden).
Daarna, als je zeker bent dat je film klaar en goed is, kun je desgewenst je bronbestanden verplaatsen of verwijderen. Ook je projectbestand (.mvd) kun je dan verwijderen, zodat je alleen de definitieve film over houdt.

groet,
Rijk
Go to the top of the page

+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

RSS Lo-Fi Version Time is now: 22.11.2009 23:30:05