Foutmelding Bij Export Naar Dvd Avi, fout in module ntdll.dll op adres 0x7c9122ba |
![]() ![]() |
Foutmelding Bij Export Naar Dvd Avi, fout in module ntdll.dll op adres 0x7c9122ba |
02.04.2009 12:05:02
|
|
|
Expert ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 159 Joined: 28.08.2005 22:23:30 From: doetinchem Member No.: 28.303 |
ik heb een film van een uur waar ik eerst een dvd avi van wil maken om die daarna achter een 2e dvd avi van een uur te plakken, daarna voor die twee een dvd menu maken en dan branden op 1 dvd.
(het lukt me nl niet om, de twee films achter elkaar te krijgen en dan voor één film een dvd menu maken en branden. ook is het veiliger (denk ik) om 2 avi's te hebben. (deel I en deel II). Bij het exporteren naar dvd avi krijg ik steeds (meer keer geprobeerd) de melding: fout in module ntdll.dll op adres 0x7c9122ba. Er is zowel werk als schijfgeheugen meer dan genoeg. Ik werk op een apart videosysteem. Weet iemand wat ik hier aan kan doen want zo krijg ik de film nooit af... bij voorbaat dank! mvg, bruce |
|
|
|
02.04.2009 16:49:03
|
|
|
MAGIX Junkie ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1.107 Joined: 25.11.2003 18:35:26 From: Mokum Member No.: 11.096 |
Hoi Bruce,
Je kan die 2 films toch ook achter elkaar zetten met een hoofdstuk marker bij de 2e film of zeg ik nu iets dom's ? Waarom eerst een AVI en dan nog eens encoderen dat is allemaal teveel werk en verlies van kwaliteit,of zeg nu nog iets dommer's ? Je laad de eerste film in op de tijdlijn daarna neem je het 2e project en laad je ook op de tijdlijn het programma vraagt dan of je het eerste project wilt sluiten dan klik "NEE"en walla de 2e film staat netjes achter de eerste film en een hoop tijd bespaart door eersta alles naar AVI en dan naar DVD . Suc6 Frans S. (IMG:style_emoticons/default/user.gif) This post has been edited by FransS: 02.04.2009 16:50:10 |
|
|
|
15.04.2009 23:08:47
|
|
|
Expert ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 159 Joined: 28.08.2005 22:23:30 From: doetinchem Member No.: 28.303 |
Dank je Frans voor de suggesties maar helaas kan ik er niets mee maar ik was onvoldoende duidelijk. het probleem is in feite niet anders dan dat wanneer ik een dvd.avi wil maken de foutmelding komt tav die dll en de dll is aanwezig.
Zou die kapot kunnen zijn en zo ja, hoe vervang je dan zoiets? ik heb serv,pak 3 gedaan maar helpt ook niet. Is hier een oplossing voor? Ik heb ergens iets gelezen over apart aanmelden of zo voor een bepaalde autorisatie maar kan dit niet meer vinden. (ik heb wel geregistreerd) maar of dat hier iets mee te maken heeft.... bvd. bruce This post has been edited by bruce47@wanadoo.nl: 15.04.2009 23:52:16 |
|
|
|
16.04.2009 07:47:56
|
|
|
Expert ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 300 Joined: 19.01.2004 15:26:55 From: Gent, Oost-Vlaanderen, België Member No.: 13.001 |
ik heb een film van een uur waar ik eerst een dvd avi van wil maken om die daarna achter een 2e dvd avi van een uur te plakken, daarna voor die twee een dvd menu maken en dan branden op 1 dvd. (het lukt me nl niet om, de twee films achter elkaar te krijgen en dan voor één film een dvd menu maken en branden. ook is het veiliger (denk ik) om 2 avi's te hebben. (deel I en deel II). Hallo Bruce, Een dvd avi ??? dat bestaat niet. De standaard voor DVD is mpeg2. Je zou dus veel beter je films exporteren naar mpeg2. Dan een nieuw project aanmaken en 'smart rendering' toepassen zodat je geen kwaliteitsverlies krijgt. Zelf gebruik ik echter DVDStyler (gratis) om verschillende mpeg2 films met apparte menu's enz. op DVD te zetten. Ik laat DVDStyler eerst een image maken op harde schijf om te zien of alles werkt. Als alles goed is, kun je dan dit image branden met Nero of Magix Goya. Media Player Classic (ook gratis) is een uitstekende player om DVD's en DVD images te bekijken en te kontroleren. Fred. |
|
|
|
17.04.2009 08:38:01
|
|
|
Hallo Bruce, Een dvd avi ??? dat bestaat niet. De standaard voor DVD is mpeg2. Je zou dus veel beter je films exporteren naar mpeg2. Dan een nieuw project aanmaken en 'smart rendering' toepassen zodat je geen kwaliteitsverlies krijgt. Zelf gebruik ik echter DVDStyler (gratis) om verschillende mpeg2 films met apparte menu's enz. op DVD te zetten. Ik laat DVDStyler eerst een image maken op harde schijf om te zien of alles werkt. Als alles goed is, kun je dan dit image branden met Nero of Magix Goya. Media Player Classic (ook gratis) is een uitstekende player om DVD's en DVD images te bekijken en te kontroleren. Fred. Ik vergis me, ik bedoel export naar DV.avi... (alt B ) Heb je nu misschhien wel een idee want het moet dus kunnen. Het voordeel is dat ik dan een complete avi heb 'uit een stuk' en dan ook kan exporteren naar andere vid.progr. of laptop. IK wil ook met finalCutE gaan werken want ik heb ook een mac. aangeschaft. bvd! bruce |
|
|
|
![]() ![]() |
|
Lo-Fi Version | Time is now: 22.11.2009 23:56:33 |