Vdl15 Crasht, vervolg op pinned topic VDL15 probleem inventarisatie |
![]() ![]() |
Vdl15 Crasht, vervolg op pinned topic VDL15 probleem inventarisatie |
13.02.2009 20:34:21
|
|
|
Guru ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 735 Joined: 02.04.2005 09:09:41 From: Stiens - Nederland Member No.: 25.925 |
Als vervolg op mijn melding in het vaste topic met vdl15 probleem inventarisatie:
http://support.magix.net/boards/magix/inde...showtopic=43629 Ik had het vandaag weer, na een volledig nieuwe installatie van vdl. Na het invoeren van een titel met effect (zoals de introductie titel van starwars, text die naar boven toe weggaat). Het invoeren ging prima, maar ik had een typfout. Ik probeerde de text aan te passen, en vloep! Alles weg. VDL vliegt er uit, zonder foutmelding, zonder save, gewoon VLOEP! en ik zie mijn bureaublad. Bij de vorige installatie gebeurde dit zelfde bij het toepassen van videoeffecten. Sander |
|
|
|
16.02.2009 12:51:31
|
|
|
MAGIX Junkie ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Customer Moderator Group NL Posts: 1.248 Joined: 25.11.2004 15:46:30 From: Marssum, Netherlands Member No.: 22.881 |
Jakkes! Dit klinkt echt als iets wat door Magix opgelost zou moeten worden. Tot die tijd kun een paar dingen proberen:
1. start VdL met zo weinig mogelijk geopende modules en probeer dan de foute titel te herstellen. 2. verwijder de foute titel helemaal, sla je project op, sluit VdL af. Start VdL opnieuw en maak de titel helemaal opnieuw aan, nu liefst zonder spelfouten (IMG:style_emoticons/default/laugh.gif) . En, als 1 en 2 niet lukken: 3. maak een apart miniproject voor alleen de titel en de onderliggende media. Render het uit naar een AVI en plak de AVI weer in het grote project. Good luck, mate! (IMG:style_emoticons/default/wink.gif) |
|
|
|
16.02.2009 17:07:06
|
|
|
Guru ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 735 Joined: 02.04.2005 09:09:41 From: Stiens - Nederland Member No.: 25.925 |
Jakkes! Dit klinkt echt als iets wat door Magix opgelost zou moeten worden. Tot die tijd kun een paar dingen proberen: 1. start VdL met zo weinig mogelijk geopende modules en probeer dan de foute titel te herstellen. 2. verwijder de foute titel helemaal, sla je project op, sluit VdL af. Start VdL opnieuw en maak de titel helemaal opnieuw aan, nu liefst zonder spelfouten (IMG:style_emoticons/default/laugh.gif) . En, als 1 en 2 niet lukken: 3. maak een apart miniproject voor alleen de titel en de onderliggende media. Render het uit naar een AVI en plak de AVI weer in het grote project. Good luck, mate! (IMG:style_emoticons/default/wink.gif) Het lijkt te gebeuren zodra ik met een effect aan kom zetten. Gewone text, geen probleem, maar eentje met een bewegings effect gaat mis. ook bij gewone effecten op videomateriaal gaat het (niet altijd overigens) mis. Maar ik zal (binnenkort) even wat dingen gaan proberen. Sander |
|
|
|
![]() ![]() |
|
Lo-Fi Version | Time is now: 22.11.2009 22:15:55 |